2010. május 7., péntek

blog 50.

Helló.:D
büszkevagyok magamra, mert ez az 50. bejegyzésem. JUBILEUM! bulivan. x$ szóval..
szerdán elég keveset írtam, de fos kedvem lett és nem volt kedvem írni.;O
szóval, most leírom, hogy mi történt vasárnap óta.^^

Hétfő:
hétfőn, mint úgy mindig, kommandóztunk* a 6. órába. a kommandózás abból áll, hogy mivel a fiúknak van infójuk, mi megyünk és baszogatjuk őket. *-* nameg pistabá't. x$ naigen.. aztánaztán délután kimentünk FUTNI a erdészházhoz. viccesvolt másfél órán keresztül futni/sétálni. x$ namindegy. :O
Kedd:
kedden edzésem volt. úgy elfáradtam.. x$ és úgy mindenki. a végén kimentünk futni, és amíg mi futottunk, addig a többiek kizártak a tornateremből. x$ kénytelenek voltunk előlről bemenni. T_T SZEMETEK.:(
Szerda:
őő. sulibavoltam aztán utolsó óra technikavolt. x$ adtuk a szokott "köcsögvagyok" formánkat. ^^ mert imádjuk istvánbá't.. KIKÉSZÍTENI. *___________* délután kimentünk sétálni renivel. :D ugye jól megáztunk meg minden.. aztán hazajöttem és elmentem aludni. *-*
Csütörtök:
őőőőőtegnap kimentünk Adával, meg Adriennel. x$ elmentünk az önkormányzatig, mert Adrinak valami papirt odakellett vinnie.. pechünk volt mert zárva volt. x'D szívás. :D aztán elindultunk visszafele. átmentünk Adrihoz focilabdáért, majd kimentünk a sulihoz focizni.: DDD
Péntek, vagyis ma:
a suliba nem volt kb. a fél osztály, mivel Nagycenk-re mentek a Széchenyi múzeumba vagymibe.. x$ ésés ma visszeültem a régi helyemre és örömömben összefirkáltam a padot órákon.. x$ szegény Zoli örülni fog nekem... ;$ namindegy. xD aztán telt múlt az idő, hazajöttem meg blablabla... aztán kimentünk Adával a sulihoz, ahol fociztunk szakadó esőben.. *.* aztánaztán... elmentünk hozzá sütni ilyenilyen diós sütikét. x$ fincsi lett. *-* aztán hazaestem.
és most ittvagyok. amint öcsém kijön, megyek fürdeni aztán benyomulok a tévé elé... jaigen. a gépen besz~art, szóval jövőhéten megy a javítóbácsihoz. így most az öcsém gépével kell nyomulnom... ENNYI. (Y) x$
na megyek. ^^
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése