2010. május 2., vasárnap

blog 48.

Jóestét.:D
Az elmúlt 3 napban nem volt időm írni. Egy az, hogy szarakszik a gépem.. meg egyébmás elfoglaltságaim is voltak.><>

Péntek:
pénteken suli után elmentem kozmetikushoz, aztán kimentünk a lányokkal a sulihoz. (Szandy, Ada, Kisadri, Roxy) jameg ott volt egy pár fiú is. ;O őket nem sorolom fel x3. másnemtörtént. azthiszem. Oo

Szombat:
reggel elmentünk unokatesómékhoz, megünnepeltük uncsitesóm 18. szülinapját. ésés ahogy elsírta magát, énis majdnem elkezdtem bőgni. TT a sírás ragadós. aztán csatlakoztam Adához a Szigetszentmiklósi Majálison, majd összeszedtük Szandyt.:D aztán rohangáltunk fel s alá a majálison. xD aztán elkezdődött a várva várt BNF koncert. *-* jó... eléggé látszott/hallatszott, hogy plébek volt, de attól még jó volt. ;$ ésés utána rohantunk aláírásért, s kb. 1 óra múlva sikerült is szereznünk...xD aztán lehetett fotózkodni velük ééés én fotózkodtamis Frankkel. *____* aztáááán amikor indultak haza -vagynemtomhova- odamentem a Frankhez ésésésés megöleltem ésés annyiracukiiiii. :3 :3 :3 :$ és tökjóvolt.xD azán volt Cozombolis koncert. *-* áh. Cozi kurvajófej. ^^ jóvolt azis.:D aztán vele is fotózkodtunk koncert után.:3 deőt nem öleltem meg. :( aztán felültünk a nagykörhintára. vettünk kürtöskalit, és mentünk haza.
olyan 8körül hazaértünk, bepakoltam, majd elindultunk Szandyhoz. kb. 9 fele odaértünk, megkajáltunk, fürödtünk.. aztán lefeküdtünk, lekapcsoltuk a lámpát, és nekiálltunk dumálni. nem volt jó ötlet felhozni, hogy beszéljünk "komoly dolgokról", mert ott kötöttünk ki, hogy mindhárman elsírtuk magunkat... és ahhoz képest, hogy én nemsírok mások előtt, én sírtam legelőször.. jó.. mondjuk "okom" volt rá, hogy sírjak..igen. persze, hogy "Ő" miatta. de nemrészletezem. aztán 1 órányi sírás után úgydöntöttünk, hogy elmegyünk aludni.
.
Vasárnap, azaz ma:
ma reggel hazakeveredtem valamikor 10kor. aztán felköszöntöttük anyát meg mamát, "Anyák napja" alkalmából. aztán elmentünk másik mamámhoz, ahol ott voltak unokatesómék, és dumáltunk meg minden... és most itt vagyok, nemsoká megyek nézem a Camp Rock-ot. x3
de azért a tegnapi megmaradt bennem, és nem voltam ma olyan húdenagyon jókedvű.....

ésmost megyek.

~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése