2010. május 10., hétfő

blog 51.

Hejhóó. :D
a hétvégén elég unalmasan telt;itthon voltam, aludtam, megnéztem az Álom.net-et őő. voltam piacon, vettem egy pólót meg egy mangát... szóval olyan hétköznapicucc. ^^ szóval.
ma. ma voltunk "papírtgyűjteni". Ada (az elején) , Adri (az elején meg a végén) , Liza, Reni (közepe fele), Laci (végén), Szandy, Evi, Én -nagybetűvelhő'!. meg a végén a fiúk is segítettek - valamennyit.:3 basszus. úgy elfáradtam... xD lejártam a lábam. suli után, félóra szünettel ugyan, de nekivágtunk utunkhoz! először elmentünk Adrihoz, ott megkajáltunk, meg locsolkodtunk Szandyval. x$ aztáááááááán mentünk Evi mamájához, aztán jöttünk hozzánk. aztán kettéváltunk, és mentünk a suliba mérni. aztááááááááán elkeveredtünk a játszihoz ésés ott Adri és Ada leszakadtak rólunk. mármint ők már nem jöttek tovább.x$ érteed. oO naigen. mentünk-mentünk aztán kilyukadtunk a Szabadkai úton, Szandy mamájáéknál. szedtünk papírt innen-onnan, aztán naaaaaaaaaagynehezeeeeeeeeeen visszakinlódtunk. itt száll be Reni is, akivel a Rákóczy sarkán futottunk össze. x$ aztán kettéváltunk, mi Evivel megálltunk még kérni papírt, a többiek meg mentek vissza a sulihoz.. aztán mi Evivel folytattuk utunkat a suli felé, amikor eldölt a talicskám.x$ bazdmeeeeeeeeeeeeeeeeg. nagyvolt. a két öreg csávó meg ott röhögött. ._.' ja meg előtte egy helyes pasi (*-*) látta hogy mi ott szenvedünk, és megkérdezte, hogy segítsen-e énhülye meg aszontam neki, hogy nemkell.. T_T namindegy. nagynehezen, de sikerült eljutni a játszótérig, és ott megálltunk kifeküdni. -fáradtakvoltunk na. x$ - aztán megjött a felmentősereg! megérkezett: Márk, Zoli és Feri. -örökhála. életmentőkvoltatok! :3♥ aztán eljutottunk a sulihoz, ahol kiderült, már nem is mérik a papírt. hát cseszd meg.^^ leültünk a papírokra, dumáltunk, hülyültünk, loptuk a papírt a konténerből... szokásos dolgok... x3 aztán feloszlottunk, néhányan ott maradtunk, hogy felcipeljük az osztályba a maradék papírt. aztán elmentünk Márkékhoz, hogy "bedobozoljuk" a maradék papírt. nem maradtunk sokáig, 7-kor Adrival elhúztunk haza, mármint... még megálltunk kicsit a sarkon beszélgetni! dumálunk nagyba, jön egy autó, ránk dudál, oda nézünk, két idióta csávó integet ki a kocsiból, visszaintegetünk.. "te Adri, ismered őket?" - "nem, te?" - "nem. akkor mi a faszért dudálnak/integetnek?!" * fáziskésés.* - "jadik. a sarkon állunk. " x$ aztán hazatévedtem .
és most itt ülök és dumálok Adával msn-en. nemsoká' elmegyek fürdeni, de előtte kiderítem, hogy aza faszfej Tomi, miafaszért akar megint meghalni. ._. nembaj. nemfogja elbaszni a kedvem. ^^ ennyi. ^^

na ~chu~

vagy ahogy az álom.net-be is van;
~cuppcupp.~ :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése