2010. május 22., szombat

blog 54.

Üdv.
amióta nincs gépem, azóta alig írok. és basszus.. még mindig nem vitték szervízbe. T_T' bár mostanában tökéletesen megvagyok nélküle is. ami nagy szó nálam. xD jaja.. amióta szar a gépem, azóta van szar idő is. jól összehoztam. xD de az időtől függetlenül, szinte egész héten kinnt voltam. ésakkor most visszafele megyek. xD és nemírom le az egész hetet. ;O
péntek.:
tegnap tanítási szünet volt. ezt az alkalmat kihasználva anyával elmentünk a Madaras Teszkóba. vettem egy pólót.*.* aztán hazaértem és 1 óra múlva mentem is át Renihez, mert félt otthon. ez egy hosszú történet.xD szóval. elmentem hozzá, megvártuk Lizát, kést ragadtunk és lementünk a picébe a zajforrást megnézni. nem volt lennt semmi. felmentünk a padlásra, ott sem volt semmi. hát feladtuk, kimentünk, és Reniék megint hangokat hallottak. bakker, csak én nem hallottam?! áh..xD aztán nagy nehezen elindultunk a hévhez. felmentünk gyártelepre, lifteztünk, amíg Szandy meg nem jött. mentünk a kínaiba ruhát nézni, majd teszkóba. aztán meg mentünk vissza, Szandyt elhagytuk, kimentünk a kövekhez Renivel, meg Lizával, aztán 5körül hazatévedtem. itthon pizzáztunk meg minden. xD
csütörök:
arról muszáj irnom.xD délelőtt suli meg minden. délután fél7kor Reni, Liza ír msn-en; "kijössz" -ilyenkor? najó. aztán kjimentünk cseresznyét lopni.x'D jaj vicces volt. elmentünk a sulihoz, ott is loptunk. áh. idióták. : DD <3

ésmost megyek hajatmosni.xD
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése