2010. május 15., szombat

blog 52.

Jóreggelt.
álmosvagyok. és annyira szar idő van:( unatkozni fogok még egy ideig azthiszem. :D ésmár megint nem írtam 4 napja. :O amióta nincs gépem, mármint amióta szar a gépem, azóta egyre kevesebbet ülök gépnél. de elvileg jövőhéten megy szervizbe. mármint remélem. TT' szóval. hogy mi történt a héten?!
kedd:
papírgyűjtés volt, mint hétfőn. először nem akarták lemérni a papírunkat.. aztán nagy nehezen csak lemérték.. xD meggyanúsítottak, hogy köveket raktunk a papírközé.. sálálá. másnap mindenki arról beszélt, hogy mi voltunk.x$ jó, mondjuk tényleg... és annyira tudtuk, hogy lefogunk bukni. Adrival megjósoltuk. :'D
szerda:
unalmas volt. vihar volt, és esett az eső, ezért nem tudtunk kimenni. T_T
csütörtök:
aznap is esett az eső, de kimentünk Adával. pontosabban, mentünk kihívni Adrit, ő meg nem akart kijönni sétálni -nemistudommiért. talánazértmertvizesvoltminden?!:$- , így bementünk hozzá. dumáltunk meg minden.. aztán Ada átjött, és beszélgettünk "komoly dolgokról".. amik tényleg komolyak voltak.:$ pl.: beszélgettünk a ballagásról ami nemsoká ittlesz ; akkor beszéltünk pasikról:$ ; őő. meg mondtam, hogy nekemis van mindenkiről véleményem, de attólmég mindenkit szeretek. :3 kb ennyivolt.
péntek:
tegnap töri volt az első, s még szép, hogy dogát írtunk. mindig dogát írunk.TT és igen, mindig puskázok, de ilyen puskát még nem írtam. x$ beírtam az egészet a telómba. hátmostna. ha egyszer kitalálták a telefont, miért ne használjam ilyenre is?! :3 szóval. ha ez nem lesz 5-ös -mert mindent leírtam- akkor ez a tanár fúj rám. o_o angolórán pedig a tibi meg a zoli annyira bunkók voltak. jó, most nem velem, de akkoris. és milyet néztek, amikor aztmondtam a zolinak, hogy: "most még a tibinél is bunkóbb vagy" dik. oO de basszus, hogy ekkora parasztok legyenek egy lánnyal. jameg még előtte volt egy húzása a zolinak, hogy ott dobált tollal meg minden, énmeg mondtam hogy haggyámá, aztán pisti hozzám akart szólni, erre zoli odavág egy olyat, hogy; "neszólj hozzá, sírni fog" köszi. milyen aranyos osztálytársaim vannak.^^ észrevehetnék, hogy lány vagyok és vannak érzéseim. köcsögök. ._.' ja és még "állitolag" tetszek a zolinak. perszee. :'D haigen, akkor elég érdekesen mutatja ki. oO pf. naigen... aztán délután voltunk vásárolni anyával, megvettük a ballagási cipőmet, meg egy másikcipőt. *-* hazaértem, és már mentem is ki Adával. a sulinál voltunk. ja meg előtte boltba vettünk csipszet, mert éhes voltam. nemmintha csipsz evés után ne lettem volna éhes.. x'D mindegy. :D
és olyan gyorsan telnek a napok. tegnap volt még csak hétfő kb. T_T még 15 nap és tábor. nem várom annyira, mert akkor még kevesebbet lehetek az osztállyal. bár ez most elég érdekes péntek volt, de azért biztos fognak hiányozni. ^^ úgyis hétfőre elfelejtem az egészet. x$ tudom milyen vagyok. már annyira ismerem magam. :D
ma meg valószinűleg itt alszik a Szandy. azis feljöhetne már igazán msn-re. ;O nembaj. :D holnap meg lehet megyünk a Camponába. bár ilyen hidegbe.. :S és állitólag még egy ideig hideg lesz, na meg az eső... T_T
jaa és most néztem végig egy filmet. "A hülyék paradicsoma" nagyon nagy film. ajánlom mindenkinek.. :D egy csávó a főszereplő, akit egy csajjal együtt hibernálnak 1 év helyett, 500 évre..... mekkorafilmez, Te Jó Ég. x'DDD
ésmost megyek mert elfáradtam a sok írásba. :$

~kissu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése