2010. május 24., hétfő

blog 55.

Üdv.
jóó hétvégém volt. *.*
Szombat.:

11-kor keltem. <- már jól kezdődik.x'D délután kihívtam Renit, mármint eredetileg filmet akartunk nézni, elmentünk Adáért, nem volt otthon; elmentünk Adriért, és ottmaradtunk végül. beszélgettünk meg minden.xD aztán megyünk a sulifele, meglátjuk a nagy sötét felhőt; "hallod, nem kéne inkább hazamenni?" - "neem. még menjünk ki a sulihoz." aztán még kimentünk olyan 5 percre dumálni a sulihoz, majd elindultunk haza.
Vasárnap.:
reggel kimentünk a piacra anyával, meg öcsémmel. öcsém kb. csak cipekedni jött ki. xD aztán hazaértünk, felpróbáltam az új melltartóm. *.* megjöttek uncsitesómék, dumáltunk, kajáltunk, hajat festettünk. -igen. újra sötét vagyok.*.*- aztán Szandy áthívott aludni, én nagyba szárítom a hajam, amikor megjött. -úgyvolt, hogy félúton találkozunk, csaaaak még vizes volt a hajam.;$- de kb 40perc alatt ért ide. meg is jegyeztem, hogy "honnan jön ez, Szigetszentmiklósról?" később kiderült, hogy eltévedt, a Tököli parkerdőből jött, merthogy arra rövidebb. hátnem. -höhö.:3 aztán átmentünk, kajáltunk, és mire ki akartunk volna menni sétálni, elkezdett szakadni az eső. láttunk szivárványt -izgi,mi?*.*- aztán megnéztünk egy Leonardo Dicaprio-s filmet. egy drogos csávót játszott. jó régi film lehetett, mert elég fiatal volt még. tökjóvolt. *.* aztán elmentünk fürdeni. Hannah Montanát néztünk, dumáltunk, aludtunk.
Hétfő.:
ma elterveztük, hogy megyünk röpizni a sulihoz. felkeltünk, megreggeliztünk, aztán elindultunk a buszhoz. dél körül ideértünk, és kitaláltuk, hogy a padnál vegyük át a ruhát. megtettük, nem volt gáz. -ez még csak a kezdet. xD- aztán nekiálltunk kifeszíteni a "hálót", ami ruhaszárító kötél volt. xD nekiálltunk röpizni, tűzött a nap, nagyonmelegvolt. feltürtem a pólómat, mert már tényleg nem bírtam.xD Szandy meg levette a pólóját, és melltartóba játszott. o_o aztán rájött, hogy sokan vannak az utcán, és visszavette. legalább 100-an megbámultak. és volt egy motoros csávó, akinek integettünk is, mert 3x visszafordult. xDD aztán vizespólóversenyztünk. O_O tényleg.xD vicces volt. x$ szerencsére semmi ismerős nem jött arra fele. legalábbis, mi nem láttunk egyet sem, aztán kitudja.. oO aztán elmentünk fagyizni, meg sütizni a hátsójátszihoz. és végül, hullafáradtan, hazatévedtünk. hazaértem, elmentem fürdeni gyorsan. aztán rájöttem, hogy rohadtul leégett a pofám. és szépen lebarnult a fejem. XD remélem az arcomról elmúlik holnapra. o_o'
ésmost megyek. : D

~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése