2010. május 16., vasárnap

blog 53.

Heló. ;D
szóval, mint tegnap említettem, itt aludt Szandy. most értem haza nemrég a Camponából. xD szóval.
a tegnapunk úgy telt, hogy olyan 3 körül elindultam Szandyért a szakadó esőbe, és úgy fél úton találkoztunk. aztán elmentünk boltba, szarrá ázott a cipőm, fáztam, de kitalálta, hogy együnk fagyit. -igen, a szakadó esőbe... ˇˇ' naigen így is lett, vettünk fagyit, meg egy rakat zabát estére.. xD az eladó csajszi meg is kérdezte, hogy "milesz csajok, valami buli? ... látom adtok a kalóriának." - hátigen. xD este kissé hányingerünk is volt. x$ namindegy. szóval elindultunk hazafelé, megérkeztünk nagy nehezen. itthon ledobtuk a cuccunk, gépeztünk, aztán elmentünk fürdeni, majd irány a szobám -> Megasztár 5! ;D megnéztük, aztán néztünk mindenfélét.. pl.: néztünk Hannah Montana-t, meg H2O-t.. x$ aztán kikapcsoltuk a tévét, és beszélgettünk. sokmindenről szóesett. ;O leginkább pasikról dumáltunk. meg amolyan "milenneha...." dolgokról... ;$ nemrészletezem. x'D aztán olyan éjfél körül elaludtunk.
ma, anya keltett 6-kor, hogy akkor akarunk-e vele menni a Camponába, mimeg egyértelműen rávágtuk, hogy nem, majd visszafeküdtünk aludni. ^^" olyan 8fele felkeltünk. 9-kor: "hallod, szerintem ölzötnikéne.. -szerintemis.." fél10-kor: "hallod mostmár tényleg mennikéne, várjál, bedugom a hajvasalót." aztán olyan 11 fele sikerült elindulni.. xD odaértünk, bejelentkeztem anyánál, hogy ittvagyunk. aztán elmentünk sétálgatni, aztán futottunk a moziba, hogy elérjük a déli filmet. szerencsére elértük. az "Ex-férj újratöltve" című filmet néztük meg. jaaaj nagyon jó film. :3 kissé bezabáltunk, így rohadtul fájt a hasunk. x$ szóval a hányinger kergetett. aztán elmentünk nézelődni a butikokba, bementünk a Retro Jeans-be ahol vettem egy tökjó "SuperGirl"-ös pólót. *.* aztán mentünk tovább, H&M: ott egy ilyen együttes szerű izécuccot vettünk. xD ja meg H&M-be kétszer voltunk és másodjára fotózkodtunk . vicces volt. érdekes képek készültek. X'DD mindegy. :D jó nap volt ez a mai. *-* ja és köztudott, hogy a Campona tele van helyes pasikkal. ebbe nem kellett csalódnunk. *w* pl.: H&M-be az eladó csávó. *_________* és Marcinak hívták. ;$ oké jólvagyok. x'D
namost megyek fürdeni. : DD
~cuppcupp.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése