2010. június 10., csütörtök

blog 64.

Ma a suliban DÖK nap volt. heh. felmentünk a tököli gátig... méghozzá, a tűző napon.x$ őő. a suliban gyülekeztünk, reggel 8kor. fél9kor elindultunk, ésés megkezdtük a feladatok végrehajtását.. ;O naagyon meleg volt. o_o végig "sírtunk", hogy nincs mit inni.. mert magunkra öntöttük az összes vizet, mert meleg volt.. x$ aztán Rámit elküldtük, hogy hozzon vizet. x$ hozott, azt is magunkra öntöttük. x$ ja.. meg volt egy érdekes helyzetem ma.. hátaz úgy történt, hogy Zoli, meg Dávid ott sétáltak mögöttem, s Dávidmegkérdezte, hogy "hallod Nia, van pasid?" ránézek a Zolira, s rámosolygok a Dávidra.. hú. ott szerintem elpirultam rendesen.. ;$$$ .. ~ aztán szépen lassan elértünk a gáthoz. melegvolt. x$ a Duna tökre ki volt öntve. ;O durva volt. *.* aztáán elindultunk viszafelé, és sikeresen hazaértünk -a sulihoz.. azután eredményhírdetés volt... 5.-ek lettünk. a 6-ból.. XD grt. nekünk. *____* aztán hazajöttem, és elmentem fürdeni, mert meleg volt. x$ aztán elmentünk anyával kozmetikába, aztán Szandyékhoz.. úgyvolt, hogy kimegyünk sétálni még ballagás előtt, így az osztály valamely részével.. de nem jött össze. T-T mindegy. ballagás.. basszus.. holnap lesz. nee. :( úgy fogok sírni. már ma is volt pár pillanat, amikor úgy éreztem "most elbőgőm magam.." T-T
aztán aztán.. lefürödtem, meg minden... aztán nézem, Reni ír msn-en.. "kimegyünk?" -7kor- hosszas gondolkodás után "najó menjünk.. ;D " ... kimentünk, kihívtuk Adát.. aztán kiakartunk még hívni pár embert.. de végül nem jött össze.. x$ aztán kimentünk a sulihoz, ésés Feri odajött hozzánk.*.* dumáltunk meg minden.. és volt egy olyan beszólása, hogy "na, és mivan a Zolival?" -basszus. x$ vicces volt.. ;D nahátde megyek, nézem a VB. nyitóizéjét.. *.*

~pás~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése