2010. június 14., hétfő

blog 66

Sálálá üdv. *.*
á tök boldognak érzem magam. áá. Istenem.. ;$ szóval. ő.
tegnap még kimentünk, ahhoz képest, hogy nem lehetett volna, kimentem.. x$ ő hát.. kimentünk;Adri, Gabi, Ada, meg két pasi, meg én. aztán kihívtuk Zolit, meg Dávidot -utóbbi nem jött ki. << - aztáán a sulinál elhülyültünk.. utána kitaláltuk, hogy menjünk boltba, onnan pedig "menjünk tökölre." megvártuk a hévet.. sálálá. megérkezett, Adri és Gabi felszálltak, énmeg "várjá én a másikba szállok" ... és hát SAJNOS becsukodott az ajtó. x$ mintha annyira fel akartam volna szállni.. x$ direkt tovább mentem.. XD Ada meg fogta a kezem, ő azért maradt, meg Zoli is maradt.. ;D aztán fociztunk kicsit, és hazamentünk. ^^
maaa a suli helyett, a Dunaparton "találkozott" az osztály.. :D lementünk fagyizni, megdumáltuk a holnapi bowlingot.. aztán mindenki hazament. najó.. mi Adri, Ada, Zoli, Artúr, Benyó, maradtunk.. hüm.. Artur meg Benyó hazahúztak.. mi meg lehúztunk a "stégünkre" x$ aztán elindultunk hazafelé.. legalábbis azthittük...XD mert persze, hogy rossz buszra szálltunk. de végülis a busz hibája, mert oda csillag u. volt írva. O_O és felment gyártelepre. XD aztán megyünk át az úton, majdnem elbaszott a busz.. xD felmentünk kínaiba, körbenéztünk, ésés mári jöttünk is hévvel haza. sálálá.. még itt voltunk a suliba egy kicsit.. -ja és holnaptól újra eszem húst! XD meguntam ezt a vega dolgot, mert nemtok semmit sem enni kb.. x$ múlthéten is, vajkrémes szendvicsen, meg rántott sajton éltem.. T_T deeee van jó oldala is. fogytam 2 kilót. *-* háh. XD na igen... - visszaérve, hazaértem, és kizártak. kajakra.. XD félórát ültem a hintába. aztán végre hazaértek mamámék.XD igenigen. beengedtek.XD aztán mentünk gálára.. utána még maradtunk hülyülni. szekáltuk Robibát, meg utána Ferit.. x$ aztán hazatévedtem.. ;D
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése