2010. június 23., szerda

blog 70.

Halii.
véééééééééégre. kisütött a napocska. *-* húde örülök neki. remélem innentől ilyen jó idő lesz.. bár a szél elállhatna, és lehetne kissé melegebb, de nem panaszkodom, mert az is jó, hogy végre nem esik.. x$ tegnap írtam. ugye mentünk TESCO-ba, meg minden. ésés vettem egy g_ci jó rövid nacit. *-* ehhez márcsak jó idő kell. :D na igen.. aztán este tv-ztem, mint úgy mindig.. focit néztem.. XD Argetina volt nemtomki ellen. de az argentínok nyertek 2:0-ra. jaaa Görögország ellen voltak.. XD aztáán. ma felkeltem, feljöttem msn-re .. senki nem volt fennt, szokás szerint.. Szandival, Tomi hugával beszélgettem valamennyit.. aztán lementem.. megnéztem öcsémmel a Másnaposok-at megint.XD aztán Zoli küldött egy SMS-t, hogy akkor kimegyünk-e .. megbeszéltük, kimentünk sétálni, meg kiültünk a kövekhez.. beszélgettünk, elvoltunk.. hazakísért, és most itt vagyok. elkéne menni fürdeni, mert nemsoká' kezdődik a Japán meccs. :DD
~cuppcupp.~ ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése