2010. augusztus 16., hétfő

Oázis ~ avagy medence után, szakadó eső. ^^

Hai.
igenigen. hajnali fél 1 van. most jutott eszembe, hogy nemírtam blogba.. ˇˇ' szóval.. vasárnap nemírtam.. nem is történt semmi. kinnt sütöttünk. és ennyi. xDD ühm.. tegnap ugye oázisba voltunk Szandyval, és Roxival.. :D felszálltam a hévre, mentem egy megállót, és csatlakoztak hozzám Roxiék..^^ józsefattilán leszálltunk, onnan nagyooooooon-nagyooooon hosszú séta következett. aztán nagy neheten megérkeztünk. ;O kiszemeltünk magunknak pár pasit.. az úszómestert, az én helyes pasimat, Szandy helyes pasiját.. etc. xD aztáán fürödtünk, röpiztünk, sodródtunk, csúzdáztunk. így telt el vagy 6 óra.. xD aztán elkezdett dörögni.. összepakoltunk, elindultunk.. persze rögtön elkezdett szakadni az eső.. ˇˇ' fáztunk, bugyiig áztunk, az autósok kiröhögtek, és még dörgött is. visszanézve ez tök vicces. akkor nem volt az. T-T aztán hazatértem.. itthon gép, fürdés, kaja, kutya.. lunia~ ésmost megyek mert álmos vagyok.
~cupp~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése