2010. augusztus 18., szerda

az elmúlt pár napban többet sírtam, mint 2 hónappal ezelőttig. TT_TT

hai.
tegnap nem írtam.. nem volt igazán kedvem írni..ˇˇ' .. reggel kapásból sírva keltem.. szörnyű álmom volt.. részletezni nem akarom, de .. egy illető, akit mindennél és mindenkinél jobban szeretek.. megbántott. ~ és ha nem is úgy mint álmomban, de megtörtént.. eh.. szóval -visszatérve.- tegnap fodrásznál voltam. aztáán itthon halálosan unatkozni. és önkéntelenül elkezdtem sírni. pont mint tegnapelőtt. és este is.. áh.. utálom, ha megbántom azt akit szeretek. de mindig megteszem. újra és újra.. de az időt visszapörgetni nem lehet -sajnos...
ma reggel anya befestette a hajam.. az oázisba tökre kikopott.. ˇˇ' .. de ma olyan furán unalmasnak éreztem magam. az az érzés, amikor halálra unod magad, és nem akarsz semmit sem csinálni. T-T és ma a Lunia sem ment valami jól.. akartam játszani.. de nem volt kedvem. lehet azért mert senki nem volt fennt.. csak később Ada. ^^ de egyre jobban kezdem ezt is "unni" .. nemtudom ez minek a hatása.. lehet a sok veszekedés, bűntudat. meg nemtudom.. ˇˇ' csodás.
ja és van egy csodálatos hírem. fogytam 2 kilót. ;$$ -ezt muszáj volt még így a végére hozzátenni.^^
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése