2010. augusztus 26., csütörtök

Gólyatábor. (*)

Hai.
nemrégiben értem haza gólyatáborból.. geciálmos vagyok, mert semmit nem aludtam, szóval fogalmazási és helyesírási hibákért elnézést kérek. ^^"
szóval.. tegnap reggel 5-kor felkeltem. nemtudom miért olyan korán.. ˇˇ' -wáá leragad a szemem.T_T - 8-ra mentünk Dunaharasztiba. a sulinál gyülekezdtünk, megvártunk mindenkit.. megkaptuk az egyenpólót, lecuccoltunk, ésés lementünk "ismerkedni" . szóval feladatok voltak, hogy válassz párt, mutasd be etc. ... xD kb senki nevét nem jegyeztem meg. túl sok volt az infó. xD ~későbbpersze már sikerült.. ^^ aztán elmentünk körsétára vagy nemtom mire, ketté vált az osztály. én az ismeretlen részben maradtam egyedül. XD de hamar feltaláltam magam, s új barátokra tettem szert. *.* Barbi, Alíz, Adri.. aztán a segítők: Regi és Niki. voltunk templomba, tájházba, baktay szülőházába.. aztán visszamentünk tök éhesen.. xD megkajáltunk, ott ismerkedtünk össze új Otaku barátnőinkkel, Ágival és Nikivel. ^^ -idióták, mint mi. tehát hozzánk valóak. xD aztán összeállítottuk a jelenetünket. xD aztán ismerkedtünk. összetömörültünk mind lányok, és dumáltunk. olyan igazi csajos cuccok.. :D aztán este tábortűz volt, meg zene, meg ének, meg densz.. megminden. :D elvoltunk. aztán Szandyék leléptek, Eviék is bementek, mert fáztak, és odamentem Adáékhoz. megnéztem,hogy kikkel ismerkedett meg ada. no meg mentem spanolni. *.~ van egy helyes srác az osztályában, akivel tökjól eldumáltam.. x$ és volt pár helyes srác még.. volt végzős is.. ˇˇ éjfél körül takarodót fújtak. a "vezetőség", azaz Krisztián, mindig bejött hozzánk, ellenőrizni. úgy félóránként.. xD ja meg a "személyzet" egyik része, beült hozzánk estimesét olvasni. felolvastak 2 fél mesét, meg egy egészet. xD aztán kitalálta a Gergő, hogy "fosassuk be őket" és elmesélt egy kitalált "horrormesét" . xD *egy volt hol nem volt.. egy sötét éjszakán.. MINT EZ. teli holdas éjszaka is volt.. MINT EZ. egy lánnyal -és két fiúval- teli tanteremben volt.. MINT EZ.... " nagyonnagyvolt.XD és a végén mindenki meghalt. T-T janeem. Gergő, és Joe életben maradt, egy sztriptízbárban.. ˇˇ' ~naigen. egész éjjel fennt voltunk.. semmit nem aludtam basszus.. leragadnak a szemeim.. T_T hajnali 5-kor ébresztettek... xD nagy zajjal. szegények, akik aludtak.. xD aztán fussunk 10kört a suli körül. anyáád. tudod ki fog futni hajnali 5-kor. xD sétáltunk 1-et.. aztán csipszet kellett keresni.. ójeh.XD aztán elvoltunk.. duma.. kaja.. sálálá. ~ fél1re értem haza. mindenkitől könnyes búcsút vettem. ˇˇ főleg, hogy egy hét múlva látni fogom őket. jósokat. XD najó sokat írtam. fája kezem. meg a fejem. meg a hátam. és álmos vagyok. x$$
~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése