2010. augusztus 29., vasárnap

Esküvő ~újra. ^^

szép estét.^^
szóval.. tegnap újra esküvőn voltam. hát.. jobb volt, mint a múltheti. :D a templom érdekes volt. mármint nem a templom, hanem az ottani esküvő, és onnan is a pap. olyan szövegei voltak, hogy csak a "szleng" hiányzott már.. oO szóval.. a házasságot a gépkocsihoz hasonlítani.. sok ész kell hozzá.. xD naigen.. ˇˇ' utána mentünk a "lagzira" amit egy étteremben tartottak. a kaja jó volt, jó zene is volt. jaigen. nem említettem, hogy kinek az esküvőjére mentünk.. xD szóval, apa unokahugáéra. nemtudom ő nekem kicsodám, de apa unokahuga. ennyit tudok.XD úgy 11 körül, már elég sok volt az olyan pasi, aki dölöngélt. eléggé.. xD hát.. jólérezték magukat. nemis kicsit.XD de volt pár húzásuk.. engemis megszólított az egyik, hogy "hmm.. fotósnak nem rossz..". mert fényképező volt a kezembe, mert mentem fotózni anyáékat ahogy táncolnak. mondom köszi, és továbbálltam. XD ja meg utána még mondott valamit, de azt már nem hallottam. xD különben énis ittam. áá mennyit ittam. XD de tényleg, ezzel bepótoltam a múlthetit.. x$$ meg meg.. megismertem egy lányt, Katának hívják, és tökjó fej volt. xD vele dumáltam a legtöbbet. meg kimentünk Timivel sétálni, ésés láttunk sünit. meg leis fotóztuk. :D nameg a tánc. igen. táncoltam is. XD nagybátyám addig nem hagyott békén, amíg nem mentem el vele táncolni. T-T aztán később apa is felkért egy lassú szám erejéig. az aranyos volt. ;$ -jaés megjegyzem, magassarkúba egyátalán nem előnyös táncolni. mármint gyorsra. xD hajnali 2kor indultunk el hazafele. hazadobtuk mamát, aztán jöttünk haza. 3körül lefeküdtem aludni. és fél10kor keltem. alig aludtam, de nemvagyok kómás. szóval tökjó. xD a mából meg annyit, hogy megnéztem a Harry Potter és a félvér herceg c. filmet. nagyon jó film. *- * nagyon tetszik. van benne nyálas rész is, amin majdnem elbőgtem magam. XD de nagyon jó. tényleg. ^^ nézzétek meg. *-* na lépek mert kajás vagyok. ˇˇ'
~oyasumi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése