2010. augusztus 8., vasárnap

jólesik az odafigyelés. ^-^ +egy kis Con. :3

szépestét.^^
annyira jól esik, hogy a volt osztálytársaim írnak nekem.. pl.: tegnap Pisti rámírt, hogy mivan velem, meg hogy rég dumáltunk.. beszéltem vele egy ideig.. de jó volt. :D aztán Artúr is néha rámír.. meg amikor múltkor megálltunk beszélgetni.. ha hülyeségekről is, de beszélgettünk.. :D meg amikor benéztek hozzám. ^^ aranyosak. Reni is néha napján rámír.. Adrival már rég beszéltem.. aztán Ada is.. ő meg ha 2 napig nem vagyok msn-en rögtön dob egy üzit, hogy holafaszban vagyok, mert aggódik. tökarinem?*w*. Szandyról viszont már elég rég hallottam. úgy volt, hogy ma kimegyünk piacozni. de tegnap hívtam, és nem vette fel.. mondom jólvanakkor szopjál le. x$ aztáán. most meg Tibi írt rám. akiről tényleg nem hittem volna, hogy rám fog írni. :'D nade ezis jól esett. köszönöm gyerekek. [Ł] hüm. és Tomival is egyre jobban "kijövök". hátöm. jó tudom, letöröltem. és Szándi megtiltotta, hogy dumáljak vele.. de van másik msn-em. és ezt kihasználtam.XD naigen.. sálálá. ennyit a magánéletről. xD -jaésma nemtörtént semmi. egésznap unatkoztam, megmeg néztem ilyen hülye sorozatokat a tv-ben (grace klinika, dr. house. .. xD)
őhát. találtam egy rohadt jó mangát a neten. YAOI. és vámpíros. a legjobb párosítás. *o* Risky Crime a címe.. : D ésés nagyon tetszetős. sajnos magyarul nem találtam meg a neten.. ˇˇ' de bevetettem azta csöPPnyi angoltudásom amit 5év alatt tanultam. :3 éshát énis elájultam magamtól, hogy ilyen jól megértem. :"D
hüm. épp azt dumáljuk Tibivel msn-en, hogy csinálni kéne valami házibulit ... xD és tényleg. de én már nyár eleje óta vagyok ezen. ×\ csak nincs hol megcsinálni. ˇˇ' de majd bérelünk valahol valamit.. xD
aztán.. hüm. amióta itt aludt a két Szandi, azóta olyan Con~hangulatom van, hogy az kész.. T-T ésőő.. szeptember 19. WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... demessze van még. T_____T megfogok halni.. xD de utána meg rá két héttel lesz egy másik Con is. *-* szóval ki leszek elégítve. ;$ aztán remélem lesz Animekari is.. :D mert pl a tavalyi GECIJÓÓVOLT. *w* benne voltunk az Animax reklámban is. ;$
*élménybeszámoló:*
2009. Dec 12 . ~ Szandyval, Szandy unokahugával és unokaöccsével, s Artúrral mentünk Con-ra.. :D hideg volt.. T-T beálltunk a sorba, mert kapunyitás elött értünk oda.. -ez nem azért izgi , meg emlékezetes, hanem mert..... - kb 5 percet álltunk sorba és.. elkezdett havazni.. annyira csodálatos volt. tökre megmaradt bennem, hogy valami rászállt az arcomra, nézem miaz.. felnézek az égre, és valaki elkiáltja magát, hogy "ESIK A HÓ".. aztán egy hatalmas "wííííííííííí"... annyira .. mesébe illő volt.. :3 áá. olyan jó visszagondolni erre.. életem egyik legszebb pillanata volt.. ^^ Istenem.. tényleg .. most így leírva biztos nem hangzik olyan csudajónak.. de igenis az volt.. ^^ és nekem még most is az.. mert érzem, amit akkor éreztem..
és minden AnimeCon ilyen.. reggel visítva pattanok ki az ágyból, hogy "igen, ma van... pár óra múlva kezdődik". aztán elindulunk.. az úton máár jól érezzük magunkat.. aztán odaérünk.. és csak még jobb lesz. szerintem, aki volt már Con-on, az tapasztalta már ezt az érzést. leírhatatlan. amikor ott vagy, olyan, mintha egy naagy-naagy család venne körül. a Te családod.. csakis a Tied.. :3 a Con-tól mindig nehézszívvel válok meg.. és az aznapi 10óra sétálás csak napok múlva jön ki, izomláz formájában.. ^^ aztán napokig japán zenét hallgatva, animét nézve, mangáz olvasva, sírom vissza a Con-t. ˇˇ' dehát. minden jó egyszer véget ér. sajnos. T-T
jesszus milyen hosszú lett ez a bejegyzés.. oO hátigen.. megszállt az ichlet.. ^^" vagymi. x$ nade mostmár megyek, elfoglalom magam valamivel, mert 1 óra múlva kezdődik a "10 dolog amit utálok benned". és muszáj megnéznem a 0:20-as ismétlést, mert pénteken nem láttam a geci vihar miatt. .. T-T
~oyasumiii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése