2010. augusztus 21., szombat

Debreceni Virágkarnevál. *-*

Hai .
csütörtökön nem volt időm, se kedvem sem írni ide.. xD délre "restaurátorhoz" mentem, aztán hazakeveredtem.. gépeztem, de csak egy órácskát.. aztán fürdés, hajmosás, pakolás, etc.. 7kor elindultunk a Camponába, de nem este shoppingolásra, hanem anyáért. xD -najó. azért vettünk egy gatyát nekem. ^^" utána sikeresen elindultunk a telekre, olyan fél 9 körül. 10-re odaértünk.. kipakoltunk, tv-ztünk.. aludtunk. kemény 5 órát aludtam.. mivel másnap korán kellett felkelni, hogy odaérjünk a Virágkarneválra ~tavaly lekéstük...x3~
egy olyan negyed9-re oda is értünk végre. *-* megnéztük a 16 csodás virágkocsit... volt Ludas Matyi, Star Wars, Toy story.. de még Avatar is.. ^^ a személyes kedvenceim Thomas, a gőzmozdony-os; és a lovacskás virágkocsi voltak.. ^^ de azért a Spongya Bob is aranyos lett. :D ~később rakok fel képeket is talán.^^ a kocsik között különböző táncosok, zenészek voltak. szóval tényleg elég színes volt az egész.. mondjuk Debrecen alapból is egy szép város -szerintem-, de ilyenkor virágokkal van tele, és ettől csak még szebb lesz. *-*
ma 8 körül keltettek.. 9kor elindultunk haza, és most itthon vagyok. xD elmentem fürdeni.. hajatmostam.. már fáradt vagyok. xD pedig a nap java része még csak most fog elkezdődni pár óra múlva.. :3 menjünk tovább.. ~ a karnevál után találkoztam Andival. ^^ és amikor megölelt... áá az olyan jó érzés volt.. olyan.. "dejóhogyújraittvagy" ölelést éreztem ahogy megszorított.. és ez jólesett, mert nekem is hiányzott. :3 hátigen.. tavaly ilyenkor találkoztunk először.. szépemlékek. *-* ~sétálgattunk, beszélgettünk.. kidumáltuk a pasijainkat.. :D szóval elvoltunk.^^ aztán 1 körül elindultunk hazafele.. mármint a telekre. xD ott szinte egész estig egyedül voltunk öcsémmel, mert anyáék nekiálltak szomszédolni.. ˇˇ' lefürödtem, megnéztük a Made in hungaria-t, aztán a pesti tüzijátékot is a tvben. a tüzijátékok mindig olyan gyönyörűek.. kiskoromban, mindig féltem a hangjától.. de attól még szépnek tartottam.. mostmeg.. tavaly mondjuk kajak bekönnyeztem rajta.. ˇˇ' de tényleg nagyon szépek..^^
ma anya keltett 8 körül. elindultunk haza.. itthon fürödtem, hajat mostam.. már fáradt vagyok.. pedig a nap java része még csak pár óra múlva kezdődik.. ^^



"" Baby, can you hear me please dont take his hand
Cause you should be my lady
Ive been waiting, Cant you understand?"
"



~Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése