2010. augusztus 9., hétfő

peches nap. .__.

a tegnapi "húdejó" napom után most egy szörnyű napom volt.. T-T azt, hogy "elvagyok Tomival" jól elkiabáltam. le kellett volna kopognom.. ˇˇ' merthát.. alig telt el fél óra a napból (0:30) már jól be is sértődött rám. (Y) foghatnám Rékára is.. de nem teszem. mert végülis ő kezdett el magyarázni. elhiszem, hogy Tomi mérges rá, meg utálja.. mert nekem sem esett jól amit mondott. ja.. jót bőgtem hajnali 1kor. -_- de azt az egyet nem rágom, hogy a Tominak megint mibajavelem ?! .__. mert ezen a kibaszott világon semmit nem tettem ellene. érdekes.. aztán reggel kapásból úgy keltem, hogy nincs meg a gépem. húdejó. apa elvitte szerelőhöz. szólhatott volna, hogy ma viszi.. de nem is ez a gond.. hanem, hogy mindenem ami rajta volt, elveszett, mivel újratelepítik. (Y) .__. aztán megnéztem az Utolsó dal-t anyával. azon is bőgtem. ˇˇ' utána elmentünk megvenni a harisnyát a cp-hez, hát az sem volt... -___-' aztán megnéztem az Álom.net-et, hogy legyen valami jó dolog is ebbe a napba. aztán elmentem fürdeni, és persze hogy beleesett a vízbe a törölköző. (Y)
ilyen balszerencsés napom se volt még.. -_- inkább megyek nézek valami filmet, és bealszom, hátha nem kelek föl. ˇˇ'
~pá~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése