2010. augusztus 7., szombat

mindenki megakar ismerni, vagymi? O_O

jóestét.^^
csütörtökön elmentünk uncsitesómékhoz. mertmert volt a szülinapja. x$ boldogot neki*-* . aztán még aznap megismertem egy csajszit, akit Vikinek hívnak.*.* jófej.:$ aztán este meg egy srácot ismertem meg.. xD tegnap ő. péntek. Ada átjött, és nekiálltunk szenvedni a Luniával.. hát nem sikerült megcsinálni.. T-T megfogok halni. x$ azután még aznap megismertem egy másik srácot. XD aki elég furán nyomul rám. ˇˇ' aztán megnéztük a Pura vida Ibizát. -magyar címe: sex, csajok, Ibiza. xD- jófilm volt. :DD aztánaztán.. este megint jött egy gecinagy vihar. mint a reggeli. biztos visszajött. T_T azthittem meghalok, úgy unatkoztam.. xD mareggel felkeltem.. és ő Ada hívott, hogy menjek el vele fodrászhoz. mondom nem. XD -hát szombat hajnali 9-kor tudod kikel ki az ágyból.. x$ - naigen aztán visszaaludtam. délbe anya felkeltett, hogy keljek már fel.. x$ aztán tv-ztem.. megnéztük az 50 első randit. :DD deszeretem. aztán néztem a sorozatom.. ésés mais megismertem egy Ferenc nevű srácot. ezmár kezd ijesztővé válni. XDD éééés NINCS DISNEY CHANNEL. :'( ténylegnincs. a tegnapi vihar óta.. ×\ megfogok halni. o___o na megyek..
~chuchu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése