2010. augusztus 11., szerda

éhesvagyok. - avaagy, már 2napja nemírtam. xD

hai.
szóval. tegnap Ada átjött, és megcsináltam a Luniám. *-* aztán elmentünk boltba, vettünk csipszet meg minden.. hazajöttünk hozzánk, aztánaztán megnéztük az Utolsó dalt. -igen már megint.ˇˇ'. tegnap előtt is láttam. xD szóval, tegnap láttam 3.-jára.. és még ígyis besírtam rajta. ˇˇ' de háhá~ Ada is. sírt. *o* -ilyennek is tudok örülni igen.. xD aztán a nap többi részében Luniáztam.^^
Ma őőő 10 kor keltem. tök magamtól.. oO hát.. reggel tv-ztem.. meg gépeztem.. más nemis igazán csináltam ma. ja deeeeeee megkaptam a gépem végre. *w*. szóval elvileg már tökéletes. *lekopogja* ˇˇ' nekiálltam telepítgetni rá a cuccokat.. addig a másik gépen luniáztam.. xD aztán Lunián újászülettem. *.* Krieggel. : 3 -jó ezt muszáj volt.. ˇˇ naigen.. és most éhes vagyok, és pisilnem kell. x$$
és remélem most nem lesz rossz kedvem. :\ ...
~oyasumi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése