2010. augusztus 31., kedd

100. bejegyzés. ~ Nyári összefoglaló.^^

Szép nyári estét. -utoljára.
ma nekiálltunk öcsémmel Tiramisut csinálni. xD aztán Adánál is sütöttünk.. meg meg minden. és ez most rövid összefoglaló volt a nyár utolsó napjáról. most pedig összefoglalom, hogy merre jártam, mit csináltam a nyáron. :DD persze csak vázlatszerűen. xD
  • az első nyári élmenyem az utolsó 8.a-s tábor volt.. felejthetetlen volt. na nem jó értelemben. hát igen..
  • aztán a Június 5-6.-ai Városnapok
  • élménynek számít az 1hetes "vegáskodás". dehát ebben a családban nem lehet vegának lenni. itt minden hús-hússal van. xD
  • Ballagás. ~Viszlát 8.a :3
  • Bankett. élmény. de az sem volt jó.
A nyáron volt pár szar napom is. hát .. elég sok. volt egy rossz "kapcsolatom" amit szégyenlek. már nem a pasi miatt, hanem mert kb kihasználtam. hívhatnám magam ribancnak is. de nem "úgy" használtam ki. csak simán játszottam vele. nemis tudom miért..
  • a legjobb élmény szerintem a nyáron az volt, hogy megnéztem a The last song-ot. gyönyörű film. imádom. gyönyörű történet, nyálas, tinifilm. pont nekem való. :D *-*
  • aztáán voltam Balatonon is 2 napra.
  • meg a dupla Szandis nap is. :D
  • Hullócsillagok. [Ł]
Aztán volt egy csomó olyan nap amikor halálra untam az agyam. az ilyenek főleg nyár elején volt. meg a közepén. xD
  • aztán volt még Oázis.
  • Virágkarnevál Andival. nagyonjóvolt. *-*
  • meg a két esküvő egy héten belűl.. :D
  • és a másik legjobb élmény a gólyatábor volt. *o* dehát az MEKKORA SHOW volt. : DD kurvajó hangulat. jó osztály. mekkora arcok.. :D én úgy érzem jó 5 évnek nézünk elé. ^^ nagyon remélem. *.*
hátigen. holnap keződik a suli. várom már. meg szeptember 18-19.-én Con. aztán szeptemberre nekem ígért Valaki valamit. ^^ egy számomra nagyon fontos ember... nagyon remélem, hogy teljesíteni is fogja. ha meg nem jönne össze akkor.. 1 hónap már tökmindegy.. végülis már 1 éve várok erre az alkalomra. megtanultam türelmesnek lenni, és várni. várni a csodára. "Az álmok valóra válnak, csak baromi sok hit kell hozzá, s idő..." éééééén várok.
és most megyek. Barátok közt. *-*
~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése