2010. június 8., kedd

blog 62.

Hali.
jesszus, hogy van erőm még blogot írni?! x$ ha hülyeséget írok, vagy rosszul fogalmazok, akkor bocsi.XD csak jól érzem magam és ennyi. ja és szeretném hozzáfűzni, hogy a blogomat, azért írom, hogy később ÉN visszatudjam nézni, hogy mik történtek. ha valami rosszat írok bárkiről, vagy esetleg megbántok valakit, sajnálom, de ez van. ;O na szóval.. oO ma a suliba ... *hatásszünet* á nemis emlékszem mi történt.. x$ hú várjá.. matek, angol, irodalmon suligyűlés.., ének, biosz.. uncsi volt. x$ aztán infó. méguncsibb.XD hú aztán kimentünk a sulihoz.. Danival útközben találkoztam, aztán mentünk Adához.. kiértünk a sulihoz, és a többiek már ott voltak. o_o énmeg azthittem, hogy mi jövünk korán.. XD naszóval, Artúr, Zoli, Pisti, Márk.. úgyvolt hogy jön a Feri is, de végül nemtom miért nem jött. ;O szóval láttuk, hogy van náluk 2 üveg víz.. rögtön tudtuk mire készülnek.. és igen. megtették. LEFRÖCSKÖLTEK VIZZEL AZOK A SZEMETEK. ;@ gonoszok. << őő.. aztán Márk elment, így a Pistin kellett megbosszulnunk, amit tettek. x$ megcsináltuk. szép volt Ada! (L)*.* hüm.. aztán meguntuk, és elindultunk, séta sééta.. aztán kilyukadtunk a játszin. és azok a szemetek egyfolytába ott izéltek, hogy menjek már oda hozzá, és mondjam meg neki. deénmeg mondtam, hogy NEM. x$ és ott akartak hagyni vele.. T-T aztán félrevonultunk Adával dumálni, és még direkt meg is mondtam neki, hogy ne merjen otthagyni, mert megverem, aztán.... visszamentünk, és hát persze hogy ott hagytak minket. *ADAAezértmégkapsz.*XD kettesben ... T-T hüm. beszélgettünk.. kiderült egy, s más.. és végül arra jutottam, hogy még korai lenne a járás, így mondtam, hogy előbb "ismerjük meg egymást" mégjobban.. és a végén még egy ölelést is kaptam. ^^ ;$ jólesett.... -sálálá ja igen aztán elmentünk Arturhoz DVD-zni, megnéztük a Másnaposokat. milyen egy hülye film az dik. oO aztán a végén szétváltunk, Artúr, Ada meg én, elkísértük Pistit a buszmegállóhoz..aztán visszajöttünk. hazaértem, elmentem zuhizni.. és most merengek~ ;O és még mindig a beszélgetés hatása alatt vagyok.. ;$ tök aranyos volt. ésés láttam rajta, hogy zavarban van.. énmeg biztos úgy elvoltam pirosodva, mint a vörösrózsa. XD és vajon máshogy fog ezután nézni rám a suliba? T-T jáj. ~ ésés márcsak 3-mat kell aludni.. és ballagás.. és nem akarom.. :( főleg mostmár.. ×|
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése