2010. június 28., hétfő

blog 72.

végre veszem a fáradságot, és írok. a hétvége szépen, lassan eltelt.. pénteken kimentem Adával a kövekhez, beszélgettünk.. hazajöttem, Szandy felhív: "van rám időd? - van. - találkozzunk a dísztéren 4-kor." találkoztunk, összefutottunk Adáékkal.. aztán felmentünk TESCO-ba.. kikértem Szandyt, hogy itt aludhasson. sikerült. aztááán elmentünk Adrihoz, Szandy hálózsákjáért, amit persze másnap itthagyot.. :'D hülye.. szombaton itthon ültem egész nap.. vasárnap pedig családi ünneplés volt.. ilyenkor átjönnek az unokatesók meg a mama, és együtt kajálunk.. mondjuk elég sok munkával jár egy ilyen. korán kikell menni a piacra, megvenni a kaja hozzávalókat, amik még nincsenek meg etcetc.. aztán elvagyunk.. dumálunk, hülyülünk.. és még néha komoly dolgokról is beszélünk.. khm. néha.. : D .. de tegnap pl. babavideókat néztünk, nosztalgiáztunk.. ez azzal indult, hogy régen .. nagyon régen.. XD homokoztunk unokanővéremékkel, és hát.. homokcsatáztunk. *-* -jóna. 5éves voltam kb.. xD - és végülis utána akartunk járni, hogy ki kezdte el.. de sajnos nem derült ki.. ;O annyi a lényeg, hogy vicces volt. :'D van egy csomó home videónk is.. csak még nincsenek átírva DVD-re. majd szólok már apának, hogy írja őket át.. :D olyan jó visszanézni, hogy milyen cuki voltam akkor még. XD mármint.. olyan szép naaagy szemeim voltak. T-T és a legviccesebb, hogy illett a hülye rövid hajamhoz.. o_o namindegy. ez volt a múlt. ~ a jövővel kapcsolatban.. csütörtökön voltam beiratkozáson.. így már hivatalosan is Baktay-is diák vagyok. *büszkefej.* ja és augusztus 25-26.-án gólyatábor. kiváncsi vagyok, milyen lesz. sok idegen ember. jáj. o_o najó. inkább megyek, éééés lehet, hogy megnézem megint a babavideót.. : D
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése