2010. július 31., szombat

blog 80.

Hálihó.^^
vééégre a saját gépemből jelentkezhetek. *w* beüzemeltem.*.* mert eddig szerelőnél vagy hol volt.. és addig a tesóm gépén nyomultam.. xD Istenem. tegnap csodás napom volt. :D blog után elmentem Evihez, ott elvoltunk.. dumáltunk, meg az unokahugával szórakoztunk. ^^ aztááán késésben voltam.. találkozóm volt Szandyval :D út közben összefutottam a Dáviddal. dumáltunk valamennyit, aztán góztam is to vább.xD aztáán találkoztam Szandyval. aztáán beültünk a sulihoz, dumáltunk.. aztánaztán.. xD felmentünk gyártelepre azért hogy utána visszajöjjünk.xD aztán elmentünk a kisablakos bácsihoz "vásárolni" ;$. utána kimentünk a hátsó játszira és dumáltunk.. meg csokit zabáltunk. *-* aztán odajött egy srác cigit kérni. háát mit ne mondjak.. nem volt rossz pasi. ;$ háth.. aztán felmentünk a dísztérre.. dumáltunk.. és hazaindultunk. hazafele találkoztam az Artúrral meg a Benyóval. hüm. két seggfej. T-T aztán itthon gépeztem meg minden. *-* ma pedig gépeztem*-* xD holnap meg megyünk fel III. kerbe SzándiCsánhoz. :D várommár.*o*
~chuchu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése