2010. november 20., szombat

Adávaaal. *.*

  • Szerda.: reggel bementünk első 2 órára is. ki akartunk menni szolizni de kiderült, hogy csak 9-től nyit, így nem mentünk.. xD mentünk egy kört, kinéztünk a vonatállomásra, mert Szandy még nem volt ott. persze útközben összefutottunk Danival.. Szandy megölelt, majd továbbállt. elég mérges voltam rá. de egyébként szerintem tök igazam van. ^^" na mindegy.. aztán a többire nememlékszem..: D
  • Csütörtök.: -nem emlékszem semmire. xDD
Kezdek szenilis lenni, azt hiszem... xD
  • Péntek.: az angol órák halálunalmasak voltak.. most különösen. nem tudom miért. xD aztán ének óra: első 5 percbe dumált, énekeltünk 3x, utána elmehettünk. oO utána ofőn megbeszéltük, hogy az "Add tovább" című T-Mobile reklámos zenét fogjuk énekelni.xD nagyon szép. :3 órák után senki nem maradt. :O pedig péntek volt.. mindegy. :D a HÉVen megdumáltuk Adával, hogy nálam alszik. ilyen utolsó pillanatban.. xD
    3-től 6-ig minden kiesett.. nem tudom mit csináltam.. xD tudom, hogy 6-kor elmentünk boltba Adával bevásárolni. utána kiültünk a -volt- sulinkhoz. beszélgettünk, elvoltunk.. :D utána átjöttünk hozzánk, "Ezek megőrültek"-et néztünk, meg hülyültünk. utána átmentünk Adáékhoz 9-kor felköszönteni anyuját. ~megjegyzem: rohadt nagy köd volt, és féltünk .xD ~ visszajöttünk, Megasztárt néztünk. hajnalig beszélgettünk.. okos és kevésbé okos dolgokról is.. :D
  • Ma.: felkeltünk, megnéztük a Terhes Társaságot.. xD kajáltunk, megcsináltuk a hajunkat, elvoltunk. xDD aztán Ada olyan 3 körül elment..
    átmentem mamámékhoz beszélgetni. papám jól rámijesztett, hogy "ha főiskolára akarsz menni, akkor ahhoz két emeltszintű érettségi kell" meg mittomén.. meg hogy menjek át szakközépbe, ha nem bírom a gimit. :'D egyébként igaza van. tényleg átkéne mennem, mert ez nekem sok. T.T de már túlságosan is megszerettem az osztályomat..


~Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése