2010. november 27., szombat

Mikor leesik az első hó... ~

Jajj gyerekek, leesett az első hó. :) annyira örülök neki.. olyan jó volt. anya felkelt: "Anita, nézd esett a hó." :) Istenem.. :$ emlékszem a tavalyi első hóra.. AnimeCon volt.. álltunk a sorba, s vártuk, hogy végre bejussunk.. éreztem, hogy az orromra esik valami.. felnézek az égre.. *esik a hó* s ebben a pillanatban hallom, hogy valaki felkiált: "ESIK A HÓÓ." ~ mesébe illő volt.. :)
~csütörtök: húztunk Karácsonyra. én hál'istennek Fannit húztam. ^^ ő legalább nem olyan, hogy "ú basszus, mit vegyek neki.." :D
~péntek délelőtt a suliba kb semmi nem történt.. utolsó angolórán elengedtek 10 perccel előbb.. utána ének. ott is elengedtek.. utolsó óránk elmaradt. :D utána elmentünk Bellával Gyártelepre vásárolni. háát, nem vettünk semmit.. xDD
~péntek délután/este a Baktay Szalagavatójára. Erzsébeten voltunk a Csilibe. odafele Barbi apuja vitt, szegényt lefárasztottuk..xD aztán odaértünk, megnéztük az osztálytáncokat, a keringőket.. gyönyörű volt mint a 3 keringő.. bárcsak én is táncolhattam volna egy pasival.. T.T dee nembaj, Bellával nekiálltunk lassúzni.. :DD meg "polkáztunk".. xD szóval elvoltunk.. aztán elmentünk Mekizni, abba a Mc. Donal's-ba, ahova kiskoromba mindig jártunk. :( olyan furcsa visszagondolni, hogy 2-3évesen ugyanott ettem, mint tegnap.. :) olyan fél 11-re hazaértem.
~reggel hóra ébredtem.. aztán elmentünk anyával vásárolni. jöttek unokanővéremék.. be lett festve a hajam.. több mint egy évig voltam kékesfekete.. most gesztenyebarna vagyok. ;) aztán köszöntöttük apámat meg öcsémet, meg keresztanyum névnap alkalomból.. ésésés megkérték unokanővérem kezét. hát én azt hittem elbőgőm magam.. ;$ annyira aranyosan kérte meg.. T.T
ééés ma 15 éves az Internet!
~chu.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése