2010. november 10., szerda

hétfő - kedd - szerda.

nagyon röviden összefoglalom azokat az emléktöredékeket, amik az elmúlt 2 napban töréntek. :D
Hétfő:
  • nagynehezen felkeltem. a vasárnapi EMA miatt sokáig fennvoltam. :$
  • tesin röpiztünk. *-* ~úgy hiányoznak az edzések.. T.T
  • angolon megint a fiúkkal beszélgettem. :$ -mivel hétfő volt. xD
Kedd:
  • először az 5 fárasztó angol óra
  • utána rajzon Da Vinchi kód. *-* áá annyira tetszik ez a film. :$
  • maradtunk 3 -ig. mint mindig..
  • megtudtam, hogy Dani összejött a Reginával. :'D
  • jaa és utána Regivel héveztünk haza. xDDDDDDD
Szerda, azaz ma:
  • nemvolt első két óránk. ~ rohangáltunk oda-vissza, Ági lerajzolt, hülyültünk.
  • tesin kötelet másztunk, meg röpiztünk. *.*
  • elmaradt az angolunk. *-* ~ szóval ma így csak 4 óránk volt. :D
  • ja meg reggel Artúrral mentem suliba. :'D
  • délután maradtunk megnézni a röpimeccseket. ^^
  • és anya ma fogadóórán volt. :'DD
ennyi. ~jaa , és kurvára idegesít, hogy nem tudok színesen írni. T.T


~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése