2010. november 22., hétfő

Annabel Lee ~

holnapra angolból verset kell tanulni. T.T annyira elegem van már belőle.. de különben.. nagyon szép vers. igaz, hogy egy csajszi haláláról szól.. ^^" de akkor is szép..
"For the moon never beams without bringing me dreams
of the beautiful Annabel Lee;
And the stars never rise but I fell the bright eyes
of the beautiful Annabel Lee;
And so, all the night-tide, I lie down by the side
of my darling-- my darling-- my life-- and my bride.. "
Annyira szép. hát, ha nekem írna ilyet egy srác.*-*... nade mindegy.. :D

  • Szombaton X-faktort néztem.. Shodeinde Dorka kiesett.. :( a Vastag tesók annyira aranyosak voltak.. T.T reménykedtek, hogy nem egymással kell párbajozni, és kajra elkezdtem könnyezni, hogy "nee légyszi, nee őőők." ;$$
  • Vasárnap HP 5-öt néztem.. jaa és tanultam, tanultam és tanultam..
Maa végre volt suliba Ágnes. *-* ejj.. annyira hiányzott... :$$ és ma a németeseknek elmaradt az utsó kettő órájuk.. hogy rohadnának meg.. T.T ja és tesin Szandy nekiállt fotózgatni.. xDD
Csakhogy legyen tesiórás kép.. xDD
Aztán ma kb. délután mindenki hazament.. Norbi, Dani, Ada, Ági maradt. meg Petra az elején.. és ma mindig PONT ott voltam. a "pont ott" azt jelenti, hogy mindig jóhelyen voltam.. xD szóval.. X kibeszélte XY-t, XY kibeszélte Z-t.. szóval kb. így.. xDD vicces.. oO húú és érzem, hogy olyan kavarások lesznek.. :O
Daninak meg tökre rossz kedve volt ma a suliba.. szegény.. annyira sajnáltam.. T.T egy az, hogy gyűlölöm, ha valakinek, akit szeretek, rossz kedve van.. kettő.. főleg ha egy ribanc miatt.. :O de odamentem hozzá, s olyan jólesett, hogy elmondta nekem a bajait.. ^^ ~ bár elég fura volt.. végülis Dani mondta.. nekem.. szóval.. mindegy.. ^^"

~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése