2010. november 15., hétfő

Bowling. :3

Szombat:
  • Bowling. *-*
  • a szomszédos pályán, helyes csávóka.. :$
  • sok röhögés, és egyszer sem nyertem. :( - és senki nem esett el. T.T
  • hazafele penny. xD \ vettünk "happy gum"-ot, tejberizst, somlói galuskát. xDD utóbbit, csak azért, mert ahhoz volt kanál. x'DD
  • leültünk a 'miklósi piac melletti, nagy épületi szökőkúthoz. xDD
  • jaigen, már marhára kellett pisilnünk. xD
  • mentünk a hévhez.
  • leszálltunk gyártelepen fölöslegesen, onnan busszal mentünk orvosiig, majd sétáltunk. -kabbeSzandy. T-T
  • Adánál aludtam. ^^
ennyit a szombatról. : DD
maa:
  • unalmas suli. ~matek, töri, infó, tesi, angol.
  • dee végre jött Bella és Ada. *-* már úgy hiányoztak.. :( bár, Adát egész hétvégén láttam.. nembaj. xD ~ holnap meg végre Ágnes is jön. *.*
  • délután megintcsak maradtunk. :DD
  • kimentünk a térre. ^^
  • mivel se a Bella, se a Szandy nem voltak ott a Tomi és a Dani most engem ölelgetett, ami egyrészt jólesett, de másrészről eléggé megalázó és bántó.. :'D
  • voolt egy vicces helyzet. a Tomi ott ölelgetett és valahogy előrenyomta a fejem, pont a Dani ökléhez. xDD így szépen fejbebaszott. :( félóráig ott nyafogtam, hogy "ahj, Dani basszus ez fáájt." meg hasonló.. xD-dede tényleg fájt. xD- és tök aranyosan magához húzott, hogy "bocsibocsii." ~vicces volt. :$$
  • éés találtam egy pasit, aki tökjólnézki, és még elérhető is lenne. *lekopog* nem mondok semmit előre.. xD
~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése