2010. november 24., szerda

fos nap. T.T

Ma reggel még tökjó kedvem volt, de valahogy infó órán előjött az álmom. és nem is az, hogy rosszat álmodtam.. mert jó volt. inkább az, hogy jó volt. T.T jó volt és tudom, hogy nem fog teljesülni.. :( ez a baj... matekon kicsivel jobban lettem, a matektanár a hülye beszólásaival felvidított kicsit..:) angol előtt nekiálltunk beszélgetni így páran.. Dani, Fanni, Bella, Alíz, Ági, én.. drága Bella megkérdezte Danitól, hogy ő tényleg szereti-e a Reginát.. persze a válasza igen volt... reménykedtem, hogy nem mondja ki.. de megtette. nagyon sírás határán voltam, de megpróbáltam uralkodni magamon.. ^^ szerencsére nem sírtam el magam.:) milyen gáz lett volna.. oO de Ági nagyon aranyos volt, mert látta rajtam, hogy elbőgöm magam, s megölelt.. :) mindegy. angolon is fosul voltam.
délután kimentünk vp-zni. ahj Istenem. nagyon jólesett. jobb kedvem lett tőle.. ^^ utána úgy fájt a fejem.. xD és 5-re hazaértem.
és most megyek fürcsizni, és lenyugodni. T.T
~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése