2010. december 4., szombat

Szalagavató + hó + sok más hülyeség. :D

Akkor lássuk csak mik történtek az elmúlt héten..:D
kezdjük a mával.. ma 11 kor keltem. végre tudtam "sokáig" aludni.. múlthéten 8nál tovább nem aludtam.. T.T aztáán nekiálltam sütni. almás tortát. *-* egész finom lett, pedig először csináltam.. xDD
tegnap (péntek) angolon filmet néztünk.. Büszkeség és Balítélet. nem rossz film..:D aztán éneken zongoráztam picit.. utána ofő..:D délután átmentünk Adához Artúrral. elvoltunk. :'D már rég nevettem ennyit..;$
csütörtök.. esett a hó.. ennyire emlékszem.. :D
szerda. reggel szakadó hóesésben mentünk suliba.. aztán az első két órát kinnt töltöttük.. :D nagyon jó és szép volt. alapból imádom a havat, s hogy az új osztályommal, vagy csak annak egy részével de együtt voltunk kinnt a hóesésben.. -ja és régóta először voltam röplabda edzésen.. már nagyon hiányzott.. ^^
kedden vp-zni voltunk a fiúkkal a parkban.. Dani, Máté, Bence, Geri.. meg pár lány.. ^^
vasárnap ugye Szalagavatón voltunk.. gyönyörűszép volt. az osztálytáncok viccesek és jók voltak... a keringő.. csodálatos.. mint mindig. ^^

Zongora.. naigen.. jó ideje már megakarok tanulni zongorázni.. s, hogy jön ide SP legújabb videóklipje? hát először is, szeretem az új számát, nagyon jó.. igaz szám.^^
-ja és az elején ott a zongorás jelenet.. ilyen zongorát szeretnék. *-*

~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése