2010. december 20., hétfő

Teleton és X-faktor hétvége. ^^

Szombaton volt az eddigi legszebb hó. gyönyörűen esett, és jóóó sokat. :3 voltam kinn is persze..:D de leginkább délután a Teletont néztem. ^^ ezen kívül este X-faktor volt, ahonnan VÉGRE kiesett Király L. Norbi. jújdeörültem. *-* ja meg ValóVilág. ~Jesszus mennyi faszságot nézek. :D
Vasárnap kb. ugyanezt csináltam.. meg voltunk vásárolni.. de a nap nagyrésze VV +X-faktor volt.. xD
sajnálatos módon Vastag csaba nyerte meg az X-faktort. de ennek is van oka, ami nem az, hogy ő tehetségesebb.. :D egyszerűen csak több az ismerőse. meg a pénzük, hogy ráköltsék.:'D aztán akik eddig az öccsére szavaztak, azok most rá, hogy családba maradjon.. ^^
de én teljesen megértem, szeretem Csabit.. :D
bezzeg, ha Veca benn maradt volna..:\ neki kellett volna nyernie..
  1. Janicsák Veca.
  2. Takács Nikolas.
  3. Vastag Csaba.
  4. Non Stop.
  5. Vastag Tamás.
  6. Shodeinde Dorka.
  7. Mimi és Gergő.
  8. Domokos Fanni.
  9. Wolf Kati.
  10. Király L. Norbi.
  11. Summer Sisters.
  12. Szabó Mariann.
kb.. najó a közepe mindegy. de az eleje és a vége az tuti. :'D
nade mindegy, ezt más dönti el. nem én.

és jövőre újra Csillag Születik. :3

~chuchu~ :DD

1 megjegyzés:

  1. Hm.. szerintem jövőre újra X-faktort akartál írni nem szivem? :'D najó nemkötök beléd és igen énis a Vecát akartam.:( *-*

    VálaszTörlés