2010. december 30., csütörtök

Az utolsó 2010-es hét...

túl hasznosan ez a hét sem telt.. nagyon nem használtam ki a szünetet.. de majd holnap. :D igeen. holnap Szilveszter. *-* szóval..
  • hétfőn ha jól emlékszem Szandyval, Adával, Norbival és Tomival voltunk kinn a hidegben. ja meg Adánál. ^^ ~ Szandyval ajándékoztuk egymást.. magassarkút kaptam gecc.. XD hátigen.. "Szandys ajándék". :DD
  • kedden.. basszus.. oO mit csináltam kedden? T.T tényleg nemtudom.. szerintem itthon ültem..
  • szerdán apával és az öcsémmel elmentünk a telekre, így utoljára..
Maa.. dél-fél1-ig aludtam.. T.T utána volt egy Világvégés film.. utána megnéztük az Utódomra ütök-et.. gecinagy film. :'DD tényleg.. marha jó.:D aztán különösebben semmit nem csináltam..
nameg persze mindennap VV-t nézek. :'D nemtudom megunni.. :D

én úgy gondolom, hogy ez az év élményekkel, igencsak tele volt.. rossz is, jó is.. vegyesen volt minden. bár.. nagyon remélem, hogy jövő ilyenkor egy sokkal jobb évet zárhatok.. |:
és talán ez az év utolsó bejegyzése.. mindenkinek élményekben gazdag és nagyon-nagyon boldog új évet kívánok! ^^

Holnap Szilveszter!!.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése