2010. december 11., szombat

Tomi bulija ~

ejj emberek most értem haza Tomi szülinapi bulijáról.. álmosvagyok és pörgök mint a "kurvaisten".
hm.. azzal kezdődött, hogy már délben elmentem fürdeni, hogy időben elkészüljek.. aztán elmentem Adához, és a 16:09-es hévvel mentünk fel JózsefA.-ra. a héven találkoztunk Szandyval aki a Váci utcába ment arra a vásáros cuccra.. :D szóval.. megérkeztünk, mentünk egy kört.. megtaláltuk hol lakik Bella.. rá vártunk kb. 1 órát.. na végre megszületett, mentünk DM-be vásárolni ajándékot.. ilyenkor volt kb. 6óra.. ja, mire végeztünk. a hévet épp hogy elértük.. xD mentünk Gyártelepre, ahol kiderült, hogy az utolsó busz 17:40-kor ment.. naszép.:'D Bella felhívta apuját, hogy jöjjön értünk.. és végül elvitt a Taksonyi Művházba. ^^ éés még negyed órával korábban is odaértünk! -amikor tutira vettük, hogy késünk.xD-
marha jó volt a koncert.. ja.. és azthiszem szerelmes vagyok. *-* az első banda énekese... ahhw... o__o meghalok. kurvahelyes éés.. T_T. éés Kristóf a neve.. Szvorény.. *-* ejj.. *-* na igen.. szóval tomboltunk, ittunk, ugráltunk, és minden ami jó.. :'D
aztán átsétáltunk az Arizónába. ami egy kocsma, de ilyenkor karaoke van. ^^ -szombaton.- mondjuk semmit nem karaokeztunk.. bár lehet most a többiek. mindegy.^^ szóval táncoltunk, buliztunk egy kurvanagyot.. tényleg nagyon nagy volt.. és a VP-ről lemaradtam. :( mostis biztos ott szívják.. ~szemetek.. T.T . ejj és úgy mocorog a hasam.. :O :'D szegény Norbi meg milyen szarul volt.. remélem jobban lesz.. :\ sok piától basszus.. hülye. :O :\
jaaa és azthiszem Janicsák Veca esett ki az X-faktorból. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése