2010. december 13., hétfő

Veca & Nikolas.

mindenki sajnálja, hogy Veca esett ki az utolsó X-faktorból.. énis. :(
és biztosan mindenki olvasott, vagy hallott arról, hogy Veca és Nikolas között "forr a levegő".. olvastam egy cikket, amiben Nyári Alíz azt nyilatkozta, hogy: "Biztosan több van közöttük, mint barátság". Nikolas pedig élő adásban mondta Balázsnak, hogy:"Vecával nincs semmi gond, de én nem vagyok most olyan lelki állapotban… Vagyunk annyira okosak és intelligensek – érzelmileg is –, hogy tudjuk, mit szabad és mit nem. Mindannyian azért vagyunk itt, hogy megalapozzuk a zenei karrierünket."
Én nagyon remélem, hogy műsor után ténylegesen összefognak jönni, mert komolyan.. teljesen összeillenek. amolyan 'álompár'.. :3

és az egyik kedvenc Veca számom búcsúzóul..
"Látom, hogy elsuhan fölöttem egy madár,
Tátongó szívében szögesdrót, csőrében szalmaszál.."

~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése