2011. január 23., vasárnap

Barbi meglepetés bulija.

najó szerintem kezdjük a péntekkel..
-mindenki bezsongva a suliba, holnap buli. utolsó simításokat végezzük..
délután Szandyval elmentünk szolizni, aztán Alízhoz..
hazafele találkoztam Renivel és Lizával.. jóvolt őket látni. :) kimentünk sétálni, aztán bementünk Renihez. sokat beszélgettünk, kiderült egy ,s más..
itthon bebakoltam nagyából..
-8körül keltem (megint aludtam 8 órát keményen..-.-)
elmentem fürdeni, hajatmosni és bepakoltam normálisan.
délbe elindultunk Adával a boltba -ami zárva volt- aztán egy másikhoz, s onnan mentünk az orvosihoz a buszmegállóba.
vártunk kb 40 percet. és 2x találkoztunk Artúrékkal.
mentünk Szandyhoz, készülődtünk, haj/smink/ruha... fél6kor elindultunk..

nos.. a buliról én annyit szeretnék nyilatkozni, hogy az eleje tényleg nagyon jó volt
még mielőtt a szülinapos megjött volna, páran pohárvár építéssel töltötték az időt. ~ezeken mi jókat röhögtünk..
amikor megjött Barbi mindenki csöndben várta. júj nagyon aranyos volt. el is bőgte magát..
nagyon-nagyon sokat táncoltunk. ~fáájalábam.. T.T
aztán kezdett eldurvulni a buli.. egyesek elég sokat ittak. nemtudom.. csak én vagyok olyan, hogy amikor egy barátnőm holt részegen a képembe nevet hogy "nemvagyok részeg" akkor majdnem elbőgőm magam?! lehet csak én fújom fel a dolgokat. de én ezt már másodjára élem meg sajnos, és szerintem soha a kurva életbe nem fogok ezzel a társasággal akárhova is elmenni -kivéve 1-2 ember.. - komolyan, már ezek után táborba sincs nagyon kedvem elmenni.

most meg Norbi is bebunkózott. annyira tudok örülni annak, ha valaki olyankor bunkó, amikor fosul vagyok.



bárcsak megdöglenék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése