2011. január 31., hétfő

Látóhatár LP.

igenigen.. tegnap sikeresen leszedtem -újra- a Látóhatár régi LP-jét.. ^^ áá annyira imádom ésés valahogy amikor ezeket a számokat hallgatom, eszembe jutnak az emlékek.. a jók, a rosszak, meg minden.. és annyiraannyira imádom. ;$ *Örök nyár, Életre szól, Múlandó, Utazás....* most csak párat soroltam fel.. de mind nagyon jó.. ajánlom azoknak akik szeretik a "nyálas zenét".. xD ♥♥
másik dolog..
a suliban megint nem volt *hálistennek* a matektanár, így lyukas óránk volt elsőbe..xD viszont töritanár más volt -sajnos.T.T- párámpárám.. tesin szekrényugrás volt. *pfúúj*. aztáán angol. Hidvégi tanárnő nagyon bevolt ránk rágva.. amugy nemtudom miért.. oO ténylegnem.:O mindegy. két angolóra között, szellőztettünk és rohadt hideg lett. mondom becsukom már az ablakot, ha már senki nem képes.. erre Dani beáll elém és ilyet szól: "csak a testemen keresztül" hátbazd. .__. csak azértis sikerült becsuknom.. -ÉN NYERTEM. *.* ~ ja és fincsi illatú a parfümje. x$
megint más téma..
egyes emberektől viszont elég szarul esett, hogy ilyen bunkók velem. pedig szerintem nem csináltam semmit.. -ha tévedek mondjátok meg.. - egyszerűen tényleg nem tudom mi a fenét csináltam, hogy ilyenek.. ;O

mostnincslink:
~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése