2011. január 20., csütörtök

egyveleg.

Valamit nagyon kéne írni.. csak egyszerűen nincs kedvem.. T.T
az elmúlt pár napom egészjól telt, a napokban elkezdtem megint beszélgetni Vele. :D
a ma jólindult, mert nem volt töritanár így Csépi jött be úgy félórás késéssel..xD
a 2. angolóra után tisztaszar kedvem lett, de utána jobban lettem ofőre.:D
hazafele sokat röhögtünk, kibeszéltünk egy csomó dolgot. pedig nem a "megszokott" csapattal jöttem.. mármint most más is volt. Stégi, Ada, Evi, Dóri. első kettővel szoktam manapság hazamenni. de most így mentünk. megálltunk bagót vennit, Evi és Dóri előlre mentek, hogy majd ott megvárnak a HÉV-nél. hát ők elérték a HÉVet, mi már nem..xD nanembaj.. ^^ beszélgettünk, ettünk egymás kajájából, mint mindig..xD aztán hazatértünk
mostanában, mármint az elmúlt két napban, megcsináltam itthon a házit. tökegyedül, és tök ügyesen. ja és egy panasszó nélkül. nemtudom mi van velem, vagy meddig fog ez még menni. xD
mostanában sokat veszekszem Norbival sajnos. |: pedig nagyon szeretem.. mindig találok valamit, amibe beleköthetek, vagy én nemis tudom.. :\
Bella ma megint alkotott...


És végül a jelenlegi nagyonkedvenc számom:
a szövege gyönyörű, a klipje szintén..
főleg azok a részek tetszenek, amikor a szemet törött üvegnek ábrázolja, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzam.. ENJOY.

"If you ever love somebody put your hands up."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése