2011. január 24., hétfő

kiborulás szélén?!

ja nem, az már megvolt...
igazából nem akarok depis p*csának tünni.. csak már egyszerűen tényleg nagyon elegem van..
és úgy mindenből.
ilyet még sosem éreztem.
gyűlölet.
gyűlölet a Világ iránt.
a barátaim iránt.
az emberek iránt.
az iránt, akit teljes szívemből még mindig szeretek..
barátok.. nincsenek már olyanjaim, hogy "barátok".. egynap kb. egyszer érzem úgy, hogy vagyok és létezem az úgynevezett baráti körömbe..
ezmegmár annyira szánalmas..
szombati "buli" is.. júj dejó lesz megminden, kurvasokat készülődtünk.. annyit segítettem Szandynak.. mostmeg.. "jaj de jóvolt a buli Szandy, Fanni, Barbi, Alíz, Viki. (LL)" hát most baszódjon meg. komolyan mondom.. ott sem voltam, vagy mi a faszom?
és ilyenkor csodálkoznak, hogy nem megyek oda hozzájuk..
a mai nap marhajól indult, kapásból nem volt első órán tanár.. aztán elvoltunk kb.. mostmeg ez? milyen már ez..
azt is gyűlölöm, hogy ilyen kibaszott csúnya vagyok.
lehet ezért nem vesz észre senki.
nem valami jóérzés..|:


" Úgy emlékszem, mintha tegnap történt volna,
Egy pillanat alatt zuhantam a felhőkből a porba.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése