2011. január 16., vasárnap

Tavaszi időjárás tél közepén ?!

na igen, sziamindenki.:D rég nem írtam már.. mostanában nagyon nem köt le a gép.. vagy csak egyszerűen nincs időm..:D itt ez a fura, korai tavaszos idő.. ennek örömére......:
BÜSZKÉN KIJELENTEM, HOGY TEGNAP 1 ÉVES LETT A BLOGOM. :DD -csak elfelejtettem, írni.. xDD

mióta összevesztem anyuval, kibékültem persze vele, kisüt néha-néha a napocska és ez egész jó hangulatokat hoz nekem. ^^ és annyira hullámzóak a napjaim, hogy az már kész.. oO jó ezt most én sem értem, de nembaj. :DD

egyre többet gondolok egy bizonyos személyre, pedig szerintem már rééééég nem kéne.. fura, belegondolni, hogy azért ismerem Őt egy jó ideje... de akkor se hiszem, hogy Ő is azt érzi -e irántam, mint én Őiránta. sőt.. tudom, hogy nem.. ˇˇ ~ez milyen már.. :'D


és így végszónak, egyik jelenlegi kedvenc számom. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése