2011. január 27., csütörtök

más világ..

komolyan hétfő óta minden teljesen megváltozott..:O
hétfőn szörnyű napom volt tényleg. de este egész jó lett
Tomi rámírt.. oO teljesen meg voltam lepve.. :O
aztán kibékültem Norbival.. bár vele azóta újra összevesztem, de megint kibékültem vele..xD és megmondtuk, hogy soha többet nem veszünk össze..:O
aztáán.. Norbi összejött Bellával, hogy rohadna meg. :DD najó, igazából örülök nekik.. de azért kapják be, hogy 2 nap alatt összejöttek.:D na mindegy. xD
Dani furcsán jófej velem kedd óta. komolyan mondom. o_o néha hülye dolgok villannak be vele kapcsolatba, de mindig felébredek ÁlomVilágomból.. :D na mindegy..
lehet még mindig bejön.. de nemtudom.. nemtudoksemmit.. .T.T
"Nem tudom mit tegyek, nem tudom hogy legyen, miért is nem lehetek egyszerre két helyen?"
na igen és hamár Daniról van szó.. most néztem meg a tesóját.. mit ne mondjak.. látszik, hogy tesók.. ;$ az arcuk teljesen ugyan olyan.. csak tesóján azért látszik, hogy 20 éves lesz.. :DD hm.. elég jól néz ki.. :P ;$


Jaa és ma beszéltem M. Krisztiánnal. *-*
igazából csak ott álltunk pont ahol a táskája volt ésés pont én álltam közvetlen az mellett és arrébbálltam ésés mondta, hogy "köszi" és ilyen tökcuki fejet vágott és vigyorgott.. :3 énmeg mondtam, hogy "nincsmit" ésés áááhw. *___________________*
milyen jópasi júúj.. ;$


ésés imádom ezt a számot jelenleg... *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése