2011. december 11., vasárnap

AnimeKarácsony no1.

Újabb sűrű napokon vagyok túl.. :D

Szerdán bementünk volt suliba Szandival és fagyiztunk..x3 Csodálom, hogy azóta sem kaptam torokgyulladást.. :D aztán leszálltunk HÉVről, s én elmentem bérletet venni. A fiúk, Dénes és Bálint tök édesek voltak, s megvártak :$ aztán velük mentem suliba. SOHA TÖBBÉ :’D angol helyett osztályfotózás volt.. *kép mellékelve lesz* ééés nem volt kedvem edzésen maradni :$

Csütörtökön TESCOba voltunk. Úgy indulunk, hogy elmegyünk Adával ajándékot venni annak, akit húzott. Nos, ebből az lett, hogy elmentünk Adával ÉS Bálinttal randomkodni :D Körbementünk egy játékbolton, egy Deichmann-on, s a TESCO egészén :D Aztán leültünk a ’PANDA étterem’ elé zabálni, megmeg beszélgetni.. Lefárasztottak teljesen. De azért szeretem őket :’D

Péntek-tek-tek-tek. ~ Suliba semmi különös nem történt, sima pénteki foscsi nap:D Hazafele olyan dolgokat tudtam meg.. Kezdenek terjengeni a pletykák rólam, rólunk.. Nem rossz féle pletykák.. Csak jobban örülnék ha igaz lenne és nem csak egy egyszerű pletyka.. :\ *De erről később :’D Délután áttértem Adához, megnézni meg vesz fel, meg elterveztük én mit veszek fel szombaton, aztán elkísért kozmetikushoz. Visszafele összeszedtem újra, s elmentünk boltba bevásárolni szombatra :D Beszélgettünk Márkkal a Than suliról és ez elgondolkodtatott újra, hogy elmenjek a sulimból.. Viszont jó volt vele beszélgetni, mert nagyon rég láttam már.. ^^” Aztán kissé kiborultam este.. Minden összejött. Igazából az irodalom karótól kezdve, a telefonba ordibáláson át, az átragadós rosszkedvig minden, tényleg.. Van ilyen :)

Szombaton (azaz tegnap) pediig Con, azaz ANIMEKARÁCONY volt ! Annyira nem volt jó, az előző nap miatt se, meg amúgy se, de azért nem volt olyan rossz. Találkoztunk sok-sok érdekes emberrel. :D Megismerkedtünk pár újjal is.. :3 Találkoztunk Szandivaaaaaal, Andivaaaaaal, Zsúvaaaaal és Norbival. ésés nagyon sok ismerős arccal még:D éés Adánál aludtam ! :$

Rohadtul megváltoztál. Nem azt mondom, hogy rossz ember lettél, de nagyon más. Ezt nagyon sajnálom, mert régen sokkal jobb voltál. Normálisabb. Kedvesebb.. Hogy tudtál pár hét alatt így megváltozni?! Komplett ellentéte vagy annak, aki voltál. Én a régi énedért szerettelek, de most.. Ha akárnálak SEM tudnálak szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése