2011. december 16., péntek

December 12. Hétfő:

„ Van olyan, hogy túl szép ahhoz, hogy igaz legyen?! ~ez költői kérdés volt. Én rátaláltam.
Pontosabban.. ’Túl szép lenne, ahhoz, hogy igaz legyen..’ De tényleg. Ez vicces.
Szóval.. Tegnap még a bejegyzés után megnéztem 3 filmet.. Pontosabban 2 mesét –Gru, Jégkorszak Karácsony – és 1 filmet – Holiday -- :D A Holiday-t nemtudtam végignézni, mert VALAKI, azaz Ada azt nem engedte :( Mármint rájöttem, hogy igazából vele akartam megnézni .. De még maradt kb 20 perc, szóval megnézhetjük együtt !
Ma pedig elég hosszas napom volt. Nem volt ugye első órám.. –ééés holnap se lesz!! *o* - volt egy hosszúúú föci órám. Angolon szöveget fordítottunk. Aztán jött az Adventi Ünnepély, ami nagyon szép volt és kb. az eddigi legjobb! :D –Bár a mi tavalyi előadásunknál azért ez sem volt jobb.. :$ Szóval.. ezen csodás és megható Karácsonyi pillanatok után mentünk fel 205-be egy jó kis fizika-töri-környezetvédelemre. Fizikán és törin Bálint mellett ültem. Igazából tökjól elhülyültünk x3 ’Megtisztelő’ volt melette ülni.. :$ Utána (és órák közben is), néha a szemem sarkából láttam, hogy sokan minket néznek.. Bálint rám néz: ’megint kezdődnek a pletykák’ .. és ez milyen igaz. :D De azért vicces volt :3 Aztán következő szünetbe 5 felől hallottam, hogy ’ANITA’ .. ’ANITAA kijössz WC-re velem?’ ’Anita, összevesztél Laurával, hogy nem mellette ülsz?!’ ’Bálint, Anita miért ülhet melletted és én miért nem?” ~ Mondom az úgy OK..x3 És CSAK MA nem egy ember kérdezte meg, hogy ’járunk-e’ .. Bevallom őszintén, hogy rossz volt mindegyikre válaszolni.. ’nem, nem és nem’.. ToT De nemgáz.. ’’


December 13. Kedd:

„ Ma egész érdekes napom volt. Jól indult, mert nem volt első órám, a rajz tanár miatt. Szóóval, mentem ki a 7!!:39-et hévhez és a 3. kocsiba szálltam, remélve, hogy itt ismerősökre bukkanok. Szerencsére Aletta pont odaszállt, szóval csak 1 megállót mentem egyedül :D Felértünk Harasztira, Adát megláttam, s rögtön odarohantam hozzá –jaigen, reggel hívott, hogy megvárjon-e mert lekéste a hévét.x3- szóval végül is megvárt :D Bevártuk a többieket és baktattunk is be a Baktayba ~ asdasdszóviccHAHA.. ~ Szuper matekunk, angolunk, törink, kémiánk és irodalmunk volt. Föl-le, föl-le ~ We love Tuesdays. ˇˇ’ ~ Tesin kidobóztunk, vicces volt, mint mindig. Ágival beültünk középre, begyűjtöttük a labdákat és onnan dobáltuk a népet :3 Aztán egy szörnyű angolunk volt, újra.. Nem jó ez, hogy 8. órában van.. Általában vagy végigröhögjük, vagy végigunjuk. Most előbbi volt, dobáltuk az előttünk ülőket narancshéjjal, meg radírral. :$ Aztán hazabattyogtam, megírtam a házim és még törit kell tanulnom.. holnap doga. T.T
éés , nem akarok előre inni a medve bőrére, de .. elvileg marad.. itt marad.. (: ’’


December 14. Szerda:

„ Szeretem a szerdákat.. Ilyenkor sosincs első 2 óránk. S, így rögtön pozitívan indul a nap! :D Első óra nyelvtan, bejelentették hangosbemondóba, hogy fokozottan figyeljünk értékeinkre, mert tegnap lopás történt. Csodás, ebből annyi hasznunk volt, hogy következő szünetbe értekezlet volt a tanáriba és így csúszott az angolóránk. :D Ez idő alatt sokat beszélgettünk, hülyültünk Ágival, Lauval, Bálinttal, ésazthiszemennyi:D Aztán ránéztem Danira, megkérdeztem mi van a barátnőjével.. Időközben kiderült, hogy már csak volt barátnője… Elmesélte a kis történtét, aztán kezdődött az óra. Aztán matek, majd töridoga. S végül egy unalmas magyar .. :D ~ Délután felmentünk Zakába Ágival *o* Rég voltam már fenn így.. Vettünk Nikinek ajándékot, kb. 5 percig voltunk benn.. :3 Hazafele Kittiékkel mentünk, lazán végigröhögtük az utat :D Vicces volt, szeretem őket így együtt :DD Hazaértem 5-6 fele.. Leültem kicsit tanulni, mivel holnap föci doga.. :| Soksikert nekem~ :$ ’’


December 15. Csütörtök:

„ A csütörtökök mindig olyan.. furcsák. Így visszagondolva, ilyenkor mindig történik valami. Jó, vagy akár rossz, de történik.. Tényleg. Ma volt fizikám, aztán egy uncsi irodalom, matek. Tesin kéziztünk éés erősítettünk. Aztán föcidoga, angol, s kémia. Kémián egész végig pisilnem kellett, mert előző szünetben elfelejtettem elmenni.. Így még aludni se tudtam! Szörnyű volt. :$ :D Aztán hazafele elvoltunk. Megint rossz társasággal jöttem..:D (Ada, Szandi, Dénes, Bálint.) De azért szerethetőek :3 Délután teljesen leromlott a kedvem, tiszta depi meg minden. S ez egy hirtelen jött rossz érzés miatt volt. Aztán kimentünk a szakadó esőben sétálni a sulihoz Adával, majd Artúr is meglátogattuk. SZERETEM ŐKET! Őszintén !! Forever and always ~ ”


December 16. Péntek:

„Péntekek jók. Nincs első óránk, aztán egy laza ének. Egyedül a két Bucskós angol óra mondható nehezebbnek, de ma például tök jót beszélgettünk vele.. :D Aztán dupla infónk volt, másodikon feleltem a kis tételemből ééés 5-öst kaptam *o* Pedig végig tökre izgultam, de ezek szerint megérte nem megtanulni a dolgokat :D Ofőn pedig nyelvtanoztunk. Csodás volt. ._. Vicces, mert ezt a részt pont értem, szövegelemzés meg ilyesmik, és karót írtam belőle. Nevermind. :’D Hazafele Szandiékkal jöttem ismét.:D Aztán itthon kicsit összepakolásztam a holmimat, rendet raktam a szekrényemben. Már eléggé ráfért, megjegyzem. :’D Később elmentünk Adával boltba, majd elrángatott a mezőre, a HOLT SÖTÉT mezőre sétálni.. :D Aztán átmentünk hozzá, összepakoltunk nála, s ma ittalszik. Készülődtünk a holnapi Con-ra. Már várom (: Mondjuk most eléggé holt kómás vagyok, de majd reggel felébredek! ”



Ennyi fért eheti összefoglalómba, a holnapi Con-ról már külön írok :D
CHU ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése