2011. december 22., csütörtök

Osztálykarácsony ~

December 21. Szerda:

„ A mai napom több részből állt.

Délelőtt suli. Előbb Adventi műsor volt a tornateremben. Bírom, amikor bezsúfolják az egész sulit és nyomorgunk, mint a heringek. Szép volt az ünnepély, bár túl sokat nem láttam belőle. Igazából nem is igazán érdekelt, inkább sértődötten bambultam a falat. Monster-es doboz._. Viszont nagyon szép számokat énekeltek a végzősök.

Miután véget ért az ünnepély, felmentünk osztályunkba Osztálykarácsonyt tartani. Ahogy mentünk fel a lépcsőn, észrevettük, hogy kinn elkezd havazni. Annyira mesébe illő volt *-* Felértünk a terembe, s amint megjött drága ofőnk, elkezdtük az ajándékozást. Én Bellát húztam, parfümöt vettem neki, aminek látszólag nagyon örült. Később kiderült, hogy az a kedvence. Mi jó vagyok már.. :$ Engem Sompi húzott, annyira jó körömlakkot kaptam tőle.. Nem tudom kitől tudja, hogy a kék a kedvenc színem, vagy csak ő is ráhibázott, de úú *-* Utána Adával beszélgettem kicsit éés kaptam Tomitól Monster-es sütit ! *-* Aztán elkezdtek hazaözönleni a népek. Én nem ~

Mi ezek után kimentünk Bálinttal a dunaparti játszótérre. Beszélgettünk. Volt pár megbeszélni valónk, ezeket kitárgyaltuk elég alaposan. Vicces volt utána 52134235 embernek végigmondani, hogy ’nem, nincs köztünk semmi’. :D És még nincs vége~ o.o

Délután aludtam egyet, aztán kimentünk Adával és Vikivel. Csúszkáltunk az úton*-* meg csillagszóróztunk. *kiéli a gyerekkorát:$* Artúrnál is voltunk. Meglátogattuk a drágát :D Annyira szeretem azt a hülyét:D Nem is tudom hol lennék nélküle.. (: ”

„ Tovább harcolok lépésről lépésre, fenn, máskor lenn, de azt mondom, megérte! ”

December 22. Csütörtök:

„ Délig aludtam ! Ahh, annyira jó volt :$ Aztán Awkward-ot néztem, meg Good Luck Charlie!-t . :D Meg megnéztem a ’Szexmentes övezet’-et. Az egy állat film :D Tanulságos is. :’D Tetszik (Y) és kb. ennyit csináltam ma. Holnap sütünk és tanulni is kéne egy kicsit ~

Ja és ahhoz képest, hogy úgy volt, szünetelünk, reggel arra keltem, hogy írt. ’üresek nélküled a napjaim’ mondom OK! :’D ”

Adventi ünnep. Mily szép volt ez a 12.a-tól (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése