2011. december 20., kedd

Hangulatváltozások a javából !

December 19. Hétfő:

„ Ma olyan kis semleges napom volt. Volt jó is, s rossz is. Na jó, rossznak nem mondható, hanem inkább negatívnak, de ezek csak az én saját kis hülyeségeim.. ^^” Kezdjük az elejével. Föci. Hm.. Dolgozatom 4-es lett *büszkefej* és négyesre zártak le *büszkefej* . Angolon semmi különös nem történt, fizikán lezártak: 5-ös vagyok *nagyonbüszkefej:3* Töri unalmas volt ,mint mindig, FB-n beszélgettem Bálinttal x3 Nem gáz, hogy ott ült mögöttem kettővel, mi FB-n beszélgettünk.. :’D Környezetvédelmen pedig Ő felelt, 35 percen keresztül, maradék 10percben meg a felfázásról és a helytelen ruhanemű hordásról tartott nekünk előadás kedvelt drága tanárunk. :D Órák után elmentünk zabálni –márcsak 2 napig vagyok kajás:(:D - Ott maradtunk még egy kicsit Lauval, Ágival, Enikővel és Szabinával. Beszélgettünk és rájöttem, hogy mennyire szeretem Szabinát is. Tényleg, ma annyira aranyos volt. Azt mondta, hogy az anyukájára emlékeztetem.. Tisztacuki :$ Aztááán elindultunk Ágival a HÉVhez, ott találkozunk Gergővel, a bátyjával és megvártuk vele a következő HÉV-et. Jóljártunk, mert azzal legalább több ismerős jött ! :D De akkor sem pirultam el.. :(

Több oldalról is meg lehet közelíteni a témát. Rossz oldala is van, de azért jó is. Sírni, megmondtam, nem fogok miatta. Bár ma majdnem megtörtem, de csak majdnem.. Azok csak szimplán könnyek voltak. Nem fogok belészeretni. Ha ezt mondogatom magamnak, akkor nem is fogok. Bízom ebben.. Kissé attól féltem, hogy olyan leszek mint Sz. De ez nem áll szándékomban.. :) Mert én kedvelem. Szigorúan csak kedvelem! Tudom, hogy zavaros és idegesítő, hogy nem írom le a tényt, de nem akarom. S nem is fogom.

December 20. Kedd:

„ Unalmas és hosszú napom volt. Rajzon Mozartos filmet néztünk o.o ; matekon írtam egy újabb csodás dolgozatot (Y) ; angolon ’dont say it’ –et játszottunk.. Törin kiosztották a dogákat, 2-es lett, nem bukok! FakkJeh~ Kémián kedvenc tanárnőnk újabb csodás történeteket mesélt, most lánya első, s második karácsonyáról.. :’D Irodalmon tanultunk._. Tesin pedig kidobóztunk.. mint mindig:D Aztán ott maradtunk még kicsit hülyülni, Lauval, Ágival, Adával, Enikővel és Szabinával. Míg a többiek zongoráztak, mi Ágival és Szabinával németül olvastunk ! Kissé szakadtunk :DD ~Suli után Adával felmentünk TESCO-ba, hogy ajándékot vegyünk a maradék személyeknek :D S hazatértem.

Ma megint más viszont a hozzáállásom. Mindig eszembe jut valami új, valami ami mindent megváltoztat. Mostmár tényleg őszintén remélem, hogy holnap sikerül megbeszélni a dolgokat, aztán alakul valami. Vagy nem :| Remélem előbbi! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése