2011. december 6., kedd

Vienna ~ Rómeó & Júlia ~ Télapó

Mostantól elég zsúfolt hétvégéim lesznek.. 2 héten keresztül Con és még más is van melléjük szervezve.. :D

Szóval ~

Pénteken Adánál voltam, filmeztünk. Az Igazából szerelem című filmet néztük. Igazából nem tudom hova tenni. Vígjáték is, romantikus film is, ja, és tele van sex jelenettel. Komolyan. o_o Vicces :3 Elvoltunk.. Felzabáltunk közben egy rakat csipszet, sokat beszélgettünk és közben FB-ztünk x3 De egyébként figyeltünk a filmre, igeen! :$ Főleg, hogy Colin Firth is főszereplő volt !! *o*

Szombaton Bécsben voltunk az Adventi Vásáron.. Gyönyörű ~ Odaúton elvoltunk, számoltam Máténak, hogy mióta vagyunk úton, csak mert utál utazni :D És a határtól elment a FB-m és teljesen ki voltam akadva.. :( Mátéék meg rajtam röhögtek, hogy milyen kockavagyok, hogy ilyen depresszióba estem. x3 DE EZ NEM IGAZ ! Csak 10 perc kellett, s máris az OVM gyárak felé fordultam és azon tűnődtünk, Polgárdiné vajon most milyen fejet vághat elől :DD Metróztunk; körbejártuk a Vásárt párszor; voltunk Milkás Adventi standoknál is; s végigjártuk Bécs azon részét, ahol voltunk :3 Nagyon elfáradtunk, de MEGÉRTE ! ^^ Főleg mert újra szerelmes lettem! Olyan srácot láttam, hogy húú… Teljesen készek voltunk/VOLTAM.. :$ Nagyon helyes volt, de sajnos csak 2x találkoztam Vele.. :| Na meg a fények.. Annyira fantasztikusancsodásangyönyörűek voltak.. T__T ~Hazafele úton pedig Valami Amerikát kezdtünk el nézni, aztán kb 35 perc után kikapcsolták ._. ~Beszélgettünk egy csomót Ágival éés Mátéval ésennyi :$

Vasárnap túlsok hasznosat nem csináltam. Csepelen és Baracskán voltunk unokatesóknál apummal és öcsikémmel :3

Hétfőn (azaz tegnap) suliba nem történt semmi különös.. Jaa, Adventi Ünnepély volt, talán ennyi :D Környezetvédelem dogám 4-es lett !! *büszkefej* Mit nekem kémiai málás & globális felmelegedés.. :DD ~este az Operett Színházban voltunk Rómeó & Júliát nézni. Gyönyörű előadás volt, tényleg, mindenkinek ajánlom.. Az egyetlen dolog amit sajnálok, hogy nem Bereczki Zoli játszotta Mercutio-t, de majd ha legközelebb megyek (márpedig fogok menni!) akkor ez az élmény pótlódik. :))

Ma egész jól indult a reggelem (ahhoz képest, hogy majdnem hajnali 1-ig fenn voltam).. Aztán délelőtt a suliba kissé rossz kedvem volt.. Igazából még magam sem tudom miért, néha rám jön és ennyi.. :| Viszont törire már jókedvem lett, a kémia meg még jobban feldobott, mert nem írtunk dogát *o* tisztára örültünk a fejünknek :D Tesin meg úgy lefárasztott a tanár.. Nem tudom mi rosszat csináltunk, de fú.. nagyon kivoltunk. T.T Holnap olyan izomlázzal a lábamba fogok kelni, hogy csak na ! és milyen jó is lesz magassarkút venni , fotózás miatt. :3

FakkJeh~ ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése