2011. december 27., kedd

Karácsony 2011.

Karácsony 2011.

December 23. Péntek :

Ada átjött és Wii-ztünk kicsit. Után nekiálltunk sütni, mármint mi csak a tésztát formáztuk, anya sütött :D Aztán kimentünk az Adventi Vásárra, hogy kürtöskalácsot együnk és nem finom forralt bort igyunk. :’D de azért a tea nem volt rossz:3 Éés simogattam csacsit*-* A tevét is megakartam simogatni, de az nem akart felállni:.\ Kinn voltunk kb. félórát, s úgy döntöttünk, hogy mivel baromi hideg van, átmegyünk Adához. és nagyon pörögtünk. Ennyi halvány emlékem van a péntekről :’D

December 24. Szombat:

Szenteste. Nem volt hó, szóval a hangulatom sem volt meg a Karácsonyhoz. S az még rátett egy lapáttal, hogy anyámmal is összekaptunk a délelőtt folyamán. Úristen megbukok matekból, úristen. És? Majd kijavítom.. És azt hiszi, nem foglalkoztat a téma. Pedig igen, de én már túlléptem rajta. ~Megvolt az ajándékozás: Avril parfümöt kaptam, annyira szeretem:3 meg hajformázót. :) Este pedig Holdhercegnőt néztem, s Harry Pottert. :3

December 25. Vasárnap:

Rokonlátogatás. Pontosabban ők jöttek ide. Szokásos karácsonyi program : átjönnek unokatesómék - beszélgetünk -aztán jön a nagy ebéd – pihenés – beszélgetés (POLITIKA) – ajándékozás – s elmennek. Most ez annyiban változott, hogy közben jött a váltás, másik unokatesók. :D Velük is beszélgettünk, én Timivel, volt ajándékozás, megminden. Este Harry Potter és a Főnix rendjét néztünk Bálinttal ,mármint csak virtuálisan :’’D Aztán LakeHouse-t . VÉGRE MEG TUDTAM NÉZNI! :$$

December 26. Hétfő / December 27. Kedd:

Próbáltam kipihenni magam.:D Mama nálunk aludt. Délután Fiteztem, 2 órán keresztül, míg Adára vártam :’D Ada átjött, hülyültünk, beszélgettünk, majd átmentünk hozzá összepakolni, s jött át aludni. Ennyit régen randomkodtunk már :D Imádom ezt a csajt :’D És nagyon finom sütit csinált ! Büszke VOK rá :D Face tele van a hülyeségeinkkel :D Nagyon sokáig voltam fenn, én, meg Ada már fél 1-kor bealudt x3 És általa kezdtem el nézni az új kedvenc sorozatomat a Secret Circle-t ! :3 Köszöntem szépen :$


”- És te milyen egyetemen is vagy?

- Én az Eötvös Lóránt Tudományi Egyetem biológia fakultásának a kalászosok és nyitvatermők feldolgozásának technológiájának a menedzsmentjén vagyok.

- És ha végzel, mi leszel?

- Pék. ”

Szomszédnéni produkciós iroda ~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése