2012. január 1., vasárnap

2011.. Mintha csak tegnap lett volna ~

2011. December 28. Szerda:

Camponában voltunk apával és az öcsémmel. Eredetileg vásárolni indultam, de nem találtam semmi jó cuccot.. :D Viszont elmentünk mekibe ! –hiányzott már:|-

2011 December 29. Csütörtök:

Délelőtt Auchan. Aztán délben voltunk Adával kozmetikusnál, majd Mercinél ^^ Ő kikísért minket a HÉV megállóba, viszont korizni már nem akart velünk jönni :| Odaértünk, s sikeresen ’becsúsztunk a jégre ’:3 Nagyon jól éreztem magam, rájöttem, hogy szeretek jégkorizni! :D

2011. December 30. Péntek:

Egy kedves ismerősöm járt nálam, aki már elég régen láttam. Beszélgettünk, hülyéskedtünk.. És megtalálta a pórázom: S Tényleg nagyon imádom. Annyira el tudok vele lenni. *-* És annyira idegesítő tud lenni, amikor a bámul.. Pedig szokása.. :’D és mindenhol az illatát érzem. nyúú~ x.x nomindegy.

2011. December 31. Szombat:

The last day in 2011. ~Felkeltem, segítettem anyának sütni, meg díszíteni a lakást. :D 16:09-es hévvel jött le hozzám Ági, vele töltöttem a Szilvesztert. Közben átjöttek anya munkatársáék. Találkoztam élőben is Ádámmal, és nem tűnik rossz srácnak. Mármint, biztos jófej meg minden:D

2012 Január 01. Vasárnap:

Milyen furcsa ez az új dátum, még szoknom kell, azt hiszem :D Mivel nagyon sokáig fenn voltunk, s kb. 5 órát aludtam, túl hasznos dolgokat nem csináltam egész nap. Délután megnéztük a Minden kút Rómába vezet című filmet. Jóó, tetszik :D Meg Scooby Doo-t néztem ~ és fáradt vagyok.. T_T

Összességében jó évet zártam, szép volt, jó volt, jó hogy vége van, mert már nem tudnám kövezni a dolgokat.. Új fejezet nyílik, 2012 ~

Talán a napokban írok egy kis 2011-es összefoglalót.. :)

Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek ! ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése