2012. január 3., kedd

Az első 2012.-es tanítási nap.

Júúj most olyan blogírós kedvemben vagyok, így negyedéjfél tájékán :D szóóval..

hm. Milyen nap is van?! Kedd. Kedd ?! WTH?! :| Zavaró komolyan, hogy tegnap nem mentünk suliba. Mármint, hogy keddel kezdődik a hét.. Furcsi ~ Lássuk csak miből állt a mai napom.

Suli, ja. Rajzon az indiánokkal foglalkoztunk, meg agykontrolloztunk. Majdnem sikerült bealudnom. :’D Matekon kikaptuk az előzőleg írt dolgokzatokat. 3-MAS LETT! HÁRMAS ! PROvagyok :$$ Aztán angolon nem csinálTAM semmit, törin nem csinálTUNK semmit, kémián sem, de aztán rájött az utolsó 5percben a tanár, hogy azért mégis kéne valamit :D Irodalom és tesi maradt. Tesin kézilabdáztunk. Nem tudom mi értelme van mindig ugyanezt csinálni, semmit nem fejlődünk :’D Utána angolunk volt ~ Végigröhögtük, mint mindig .:D Amúgy egésznap olyan semmilyen hangulatom volt. Ingadozóan. Ez nagyon fura ~ o.o

Délután miután hazaértem, megírtam a maradék két angol levelet, kb. 4 óra alatt :$ De kész ! Az a lényeg:D Éés befejeztem a Secret Circle 9. részét ! 2 nap és kijön az új rész ! Alig várom *-*

Najó ennyit a máról . Majd még jelentkezem

Csáóó :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése