2012. január 8., vasárnap

Reformation.

Péntek hajnalában megnéztem a Szerelmünk lapjai (The Notebook) című csöpögős lovestoryt. Gyönyörű film ^^. Túl nyálas és túl vontatott a story, már az első 20 percben tudod, hogy mi lesz a vége. Tényleg, annyira nyilvánvaló.. De azért meghatódtam az utolsó félórában.. :’D

Tegnap voltunk az érdi piacon, s felfedeztem, hogy Érd tele van páwafiúkkal. :’D Meg New Yorkerben is voltunk, vettem egy atlétát. Szürke ! *-*

És szobát pakoltunk. Elköltöztem a 2vel odébb található, anyámék szobájába :d

Tegnap elkezdtük pakolni, nagy részét megcsináltuk. Ezt ma fejeztük be, már majdnem 100%-osan kész *-* 90%-ban vagyok jelenleg. Igazából a maradék 10% már csak a ruhásszekrény kiegészítése. :D

Szerintem szép lett, büszke vagyok magamra, hogy nagyjából egyedül rendeztem be (mármint a kinézetét) Olyan szépen látni innen a Holdat. Éjszakánként ezt fogom nézni.. :)

Egyik új kedvenc számom *-*

1 megjegyzés: