2012. január 28., szombat

shake it .

23. Hétfő: Milyen régen volt már.. Föci tz, dupla angol, fizika, környezet védelem és töri. VÉGRE VOLT LAURAAA! *-*Tökre örültem, végre nem kell egyedül punnyadnom ._. Hazafele Ágival és Vivivel jöttünk és a Cama sutra-ról beszéltünk :D És ez a téma később is szóba került, csak akkor már mással beszélgettem róla :$

24. Kedd: Rajzon filmeztünk. A többire nem emlékszem:D Tesi elmaradt, mert nem volt Makay, és az angol is. De azért ott maradtunk 2-ig Ágiékkal. Egész jó kedvem volt suliban. Gyanúsan jó kedvem. Valahogy éreztem, hogy délután lesz valami. S lett is. Hazaértem, olvastam a 13 okom volt... című könyvet. Aztán hirtelen egy fura érzés fogott el, s elkezdett nagyon zúgni a fülem. Ez már olyan 9 után volt.. Amik akkor és ott játszódtak le a fejembe. Amiket akkor akartam csinálni, vagy épp meg is tettem.. Morbid. Elég bizarr.. Nagyon nehezen tudtam csak elaludni.

25. Szerda: Tökjól elterveztem a napom, még előző éjszaka. Bemegyek, olvasok, nem beszélek senkivel, délután lesz egy kis kitérőm, majd haza jövök és lefekszem aludni. Ehhez képest.. Felszálltam a HÉV-re, elkezdtem olvasni, gyártelepen állunk, hallom Szandit, felnézek, mondom magamba „ez egy fárasztó hosszú út lesz..” és ott volt Bálint. Enyhén sokkot kaptam „ez mi a francot keres itt”… Nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek örömömben. De azért suliban tartottam az alaphangulatot.. Össze voltam zavarodva nagyon.(N) Délután röpiedzés viszont nagyon jót tett:)

Nia~ @SilenceBlueSky

EZÉRT KELLETT MA FELKELNEM ! HOGY LÁTHASSAM VÉGRE! :)) ”

26. Csütörtök: Direkt tök pozitívan mentem be, hogy egész nap jó kedvem legyen. Ez bejött :3 Beértünk, tökjót beszélgettünk, aztán fizika, kémia, matek. Tesin keményen erősítettünk, irodalom, angolon felmatricáztuk Geri tolltartóját : D Majd föci. „mi köti össze a Karib-tengert, a Földközivel? – Jack Sparrow” x3 Meg.. Barbi beszólása arra, hogy 3x olyan gyorsan haladnak az anyaggal estin, mint mi: „Jó, de ők 3x öregebbek is nálunk” :DDDDDD Aztán siettünk, hogy elérjük a 2-es hévet. éés elértük! ~~Átjött. Majdnem kicsúszott egy szó a számon, amin teljesen ledöbbentem. Érdekes.. Olyan jót punnyadtunk. Kicsit új volt a dolog.. rájöttem, hogy ez a legjobb. Csak feküdni, ölelkezni, beszélgetni talán. Úgy igazából, nem is gondoltam volna, hogy ennyire jól el tudok Vele beszélgetni. Mindenről. És annyira mélyen.. Nagyon sok új dolgot is megtudtam róla. S talán kicsit kezdem megérteni a hozzáállását. Tök későn ment el, de bárcsak maradhatott volna még..

27. Péntek: Olyan jó volt látni, hogy ugyanúgy szenvedett a fáradtsággal, mint én :D Büszke voltam magamra! Egész nap egyszer aludtam, majd pörögtem, aludtam, pörögtem. T.T Két angol között Cosmo-t olvastunk együtt a többiekkel. xD Hazaértem, gondoltam alszom vagy valami, s nekiálltam megnézni a Legsötétebb óra-t :D Nem a legjobb film, de annyira azért nem rossz. A végét jobban is megcsinálhatták volna.. Aztán Ada nálam aludt. Elhülyültünk, de a végén már nagyon fáradtak lettünk mindketten. Egyes dolgok úgy ki is estek, ahogy voltak. xd pl.: azt hittem, írtam valamit valakinek és reggel néztem, és nem. Na az úgy jó :D Ma itthon nem csináltam még semmit, nem is nagyon fogok szerintem :D TV, gép, meg elpakolászom Ada cuccait talán :D


énis akarom így rázni ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése